کد خبر : 1272607 | 12 مهر 1394 ساعت 23:49 | 18.9K بازدید | 5 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال مادرید

بنیتس: فقط نیمه اول برای برد بازی کردیم

رئال مادرید در حالیکه تا دقیقه 83 از اتلتیکو پیش بود و دربی را از آن خود می دانست، روی یک اشتباه، گل تساوی را دریافت کرد تا فرصت صدرنشینی را از دست بدهد.

بنیتس: فقط نیمه اول برای برد بازی کردیم
به گزارش "ورزش سه"، این سومین تساوی فصل رئال مادرید بود. کهکشانی ها حالا با 15 امتیاز پشت سر ویارئال قرار دارند. رافا بنیتس، سرمربی رئال، در انتهای بازی در نشست خبری حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد:

جریان بازی

نیمه اول کاملا در اختیار ما بود و همه چیز را تحت کنترل داشتیم. همانطور بازی کردیم که دوست داشتیم. در نیمه دوم، اتلتیکو پرس را شدیدتر کرد و ما هم 8 بار در موقعیت ضد حمله قرار گرفتیم اما در دادن پاس آخر و ماقبل آخر، بی دقت بودیم. اتلتیکو در دفاع بی نقص بود و ما در استفاده از ضد حملات، بی دقت.


تساوی سوم فصل

بله؛ دو امتیاز از دست دادیم. بازی را جلو بودیم و اشتباهاتی را مرتکب شدیم. در صحنه پنالتی و روی گلی که دریافت کردیم، تمرکز لازم را نداشتیم. در ضد حملات هم شتابزده و پراشتباه بودیم. در نیمه اول یک گل دیگر باید می زدیم. اگر اینگونه می شد همه چیز تغییر می کرد.

عقب نشینی در یک ربع پایانی بازی

اتلتیکو در این دقایق فشارش را بیشتر کرد ولی همچنان کنترل بازی دست ما بود. در مجموع از نیمه اول بسیار راضی هستم. همانطور بازی کردیم که دوست داشتم. در نیمه اول برای پیروزی بازی کردیم.

کاسمیرو

او روی زمین عالی بود و در هوا نیز به تیم کمک زیادی کرد. کاسمیرو می داند چگونه با توپ کار کند. نمایش او فوق العاده بود.

قرار گرفتن بالاتر از بارسلونا در جدول

برای ما پیروز شدن در هر مسابقه مهمترین چیز است. حالا به این فکر می کنم که برای بازیکنانم در بازی های ملی مشکلی پیش نیاید.

مصدومیت کارواخال

مچ پای او آسیب دید.باید ببینیم که در یکی دو روز آینده نتایج آزمایشات چگونه خواهد بود.

علت تعویض بنزما

در جناح چپ، نیاز به نیروی تازه نفس داشتیم. بنزما را بیرون کشیدم تا بیل به چپ برود. رونالدو هم به نوک حمله رفت تا تاثیر گذارتر باشد. اینگونه، توازن تیم هم بیشتر شد.

دیدگاه‌ها