کد خبر : 1300769 | 11 بهمن 1394 ساعت 12:15 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش: مهمترین نبردهای دربی دلامادونینا

دو تیم اینترمیلان و آث میلان،‌امروز در دیداری حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت و ما قصد داریم چند نکته کلیدی در رابطه با این بازی را بررسی کنیم.

گزارش: مهمترین نبردهای دربی دلامادونینا
به گزارش "ورزش سه"، دربی دلامادونینا امروز در سن سیرو برگزار خواهد شد. هر دو تیم با شرایط خاصی پا به این دیدار خواهند گذاشت. اینتر در 3 بازی ایخر خانگی اش موفق به پیروزی نشده و میلان در 9 دربی اخیر دلامادونینا،‌فقط 1 پیروزی کسب کرده است. این آمار و ارقام و همچنین جایگاه دو تیم در جدول و اهمیت این 3 امتیاز برای هر دو،‌حساسیت بازی را به اوج می‌رساند. در زیر، تقابل های کلیدی این دیدار را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

1089189

سینیشا میهایلوویچ در مقابل روبرتو مانچینی

همه می‌دانیم که میهایلوویچ،‌مربی گری را به عنوان دستیار مانچینی شروع کرده و سالها در اینتر دستیار او بوده است و به همین دلیل ممکن است از شیوه های خاصی برای پیروزی در این بازی استفاده کند.
مانچینی پیش تر به عنوان یکی از هواداران فوتبال زیبا شناخته می‌شد ولی دوره ای که در انگلیس گذارند به نظر او را به سمت فوتبال فیزیکی و درگیرانه سوق داده است.  میلان و اینتر هر دو ترجیح می‌دهند تا بازی محتاطانه ای در پیش بگیرند و باید دید که سبک کدام یک به دیگری برتری پیدا می‌کند.

1089188

بوناونتورا در مقابل ناگاتومو

به نظر می‌رسد بهترین بازیکن میلان تا به اینجای کار،‌جیاکومو بناونتورا بوده که حالا مقابل یوتو ناگاتومو به میدان خواهد رفت.مدافع ژاپنی مقابل یوونتوس و خوان کوادرادو عملکرد ضعیفی داشت و هواداران اینتر می‌ترسند بار دیگر آن تجربه تلخ تکرار شود.
گفته می‌شود که مانچینی در این فکر است تا از خرید جدید تیمش،‌ادر در سمت راست استفاده کند تا به ناگاتومو در مهار ستاره میلان کمک کند. مهاجم تیم ملی ایتالیا می‌خواهد خود را فدای مصالح تیم کند و احتمال دارد به آدم لیاییچ ترجیح داده شود.

1089187

باکا در مقابل میراندا و موریو

چند ماه پیش، کمتر کسی شک داشت که برنده این تقابل کدام یک خواهند بود ولی ماه ژانویه، تردیداتی در ساختار اینتر به وجود آورده است.
در همین حال، باکا که در چند ماه اخیر خیلی روی فرم نبود،‌در حال حاضر آماده است و انتظار می‌رود فرم خوبش را حفظ کند.مهاجم کلمبیایی می‌تواند از کند بودن میراندا و موریو روی ارسال‌های بلند و هوایی استفاده کند.

1089186

مونتولیو در مقابل مدل

کاپیتان میلان در بازیابی توپ در سری آ نفر اول است (189 بازیابی) و تقریبا دو برابر میانگین هم‌پست‌های خود موفق به انجام این کار شده است. مونتولیوو توانسته قدرت بازیسازی اش را با سخت کوشی همراه کند و سبک خاصی به بازی میلان بدهد.
در سوی دیگر، مدل 113 بار بازیابی توپ داشته ولی اهمیت او برای نراتزوری،‌مثل اهمیت مونتولیوو برای روسونری است. در بازی‌هایی که هافبک شیلیایی در میانه میدان حضور نداشته،‌غیبت او به خوبی حس شده است.

1089185

الکس در مقابل ادر

خرید جدید اینتر شاید کارت برنده ی مانچینی در این بازی باشد و می‌تواند به خط حمله ی این تیم که در گلزنی و تبدیل موقعیت‌ها به گل ضعیف کار کرده کمک زیادی کند. با وجود اینکه احتمال دارد در سمت راست خط میانی بازی را شروع کند ولی با آزادی عمل و حرکت در عمق، ادر می‌تواند تاثیرگذار باشد.
نکته کلیدی اینجاست که او چگونه با ایکاردی همکاری داشته باشد. آنها 3 سال پیش در سمپدوریا هم‌تیوی بودند ولی باید دید که می‌توانند همان هماهنگی را در اینتر هم پیاده کنند؟ امشب همه چیز مشخص می‌شود.

دیدگاه‌ها