کد خبر : 1300958 | 12 بهمن 1394 ساعت 09:05 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

میهایلوویچ:‌بهترین‌شب‌مربی‌گری‌ام‌راسپری‌کردم

سینیشا میهایلوویچ،‌سرمربی میلان پس از پیروزی 3-0 تیمش مقابل اینتر به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت و این شب را بهترین شب مربی گری اش دانست.

میهایلوویچ:‌بهترین‌شب‌مربی‌گری‌ام‌راسپری‌کردم
به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته روسونری با گل‌های الکس،‌باکا و نیانگ موفق شد 3-0 اینتر را شکست دهد تا به روند خوب خود در دیدارهای اخیر ادامه داده و نتایج ضعیف در دربی های اخیر را پایان دهد.
میهایلوویچ در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" از زمانی که مربی گری را شروع کردم،‌مسلما بیشترین لذت را امشب بردم. دربی را با این اختلاف بردم و فوق‌العاده بود،‌این بازی ها در تاریخ ثبت می‌شود. برای رئیس باشگاه خیلی خوشحالم که در نهایت از پیروزی تیم در سن سیرو لذت برد. او اولین هوادارا ماست و وقتی خوب کار نمی‌کنیم ناراحت است. در فرم خوبی قرار داریم.لاتزیو و فیورنتینا را شکست داده ایم،‌با رم مساوی کردیم در حالی که شایسته پیروزی بودیم
فکر می‌کنم برای این بردیم که از موقعیت‌هایمان به بهترین شکلی استفاده کردیم هر چند که می‌توانستیم بیشتر هم گل بزنیم. به بازیکنانم گفتم که باید مراقب باشند گل نخورند ولی طوری رفتار کنند که انگار بازی 0-0 است. می‌دانستیم هر چه بازی طولانی تر شود،‌اینتر بیشتر جلو خواهد کشید و فضای بیشتری برای حمله به ما خواهد داد. توانستیم وجهه ی تمام کنندگی خوبی از خودمان نشان دهیم که در این فصل نتوانسته بودیم."

دیدگاه‌ها