کد خبر : 1309158 | 16 اسفند 1394 ساعت 11:24 | 10.8K بازدید | 5 دیدگاه

اولتیماتوم نرم به علی دایی

سپاهان در نزدیکی منطقه خطر

مدیر عامل باشگاه صبای قم به صراحت گفته است کارنامه این تیم در هفته های اخیر قابل دفاع نبوده است و مالک باشگاه از نتایج حاصله تیم راضی نیست.

سپاهان در نزدیکی منطقه خطر
به گزارش "ورزش سه"، به نوعی می شود گفت مدیر عامل و مالک باشگاه صبای قم پیش از بازی این تیم با سپاهان به علی دایی اولتیماتوم نرم داده اند و با مصاحبه خود بازیکنان را هم متوجه عملکرد ضعیف شان درهفته های اخیر کردند.

این بدین معنی است که صبا امروز باید در مصاف با سپاهان برای برد بازی کند. هر چند عدم پیروزی صبا در این بازی با اخراج علی دایی همراه نخواهد بود اما آینده کاری این مربی را به خطر خواهند انداخت و چه بسا مالک برای ادامه هزینه دلسرد شود.

این بازی در شرایطی برگزار می شود که سه امتیاز بازی برای سپاهان هم حائز اهیمت است. سپاهان به منطقه خطر نزدیک است و اگر قرار باشد در این بازی هم پیروز نشود باید در هفته های آتی برای بقاء بازی کند! این نه قابل درک است و نه قابل تحمل. تیمی که باید برای قهرمانی بازی می کرده الان باید مراقب باشد که به دسته پائین تر سقوط نکند.

امروز و با نتایجی که سپاهان با استیماچ گرفته نشان می دهد مشکل سپاهان فنی نبوده و اخراج محترمانه حسین فرکی نه تنها کار را بهتر نکرد بلکه سپاهان را به تلخ ترین روزهای حیاتش نزدیک کرد و شاید اکنون بتوان به صراحت گفت سپاهان این فصل قربانی مدیریت شده است نه ضعف کادر فنی. مدیریتی که نتوانست بحران ها را هدایت کند و تابع تصمیمات و خواسته های غیر منطقی برخی از ستاره هایش نشود.

سپاهان این فصل ما را به یاد فولادی می اندازد که بعد از قهرمانی در لیگ برتر به دسته اول سقوط کرد و با خرید سپاهان نوینی که به لیگ برتر صعود کرده بود دوباره به لیگ برتر برگشت.

بازی امروز با صبا و هفته های باقی مانده برای سپاهان حیاتی و سرنوشت ساز است. استیماچ نگرانی از بابت اخراج خود ندارد و می گوید تلاش های او برای موفقیت تیم واضح و ملموس است و اگر نتیجه به دست نیاید بدین معنی است که تیم قربانی بازیکن سالاری شده است. او بی محابا چند ستاره تیم را کنار گذاشته است و پیش خود می گوید مرگ یک بار و شیون یک بار. او تعلق خاطری به هیچ یک از بازیکنان سپاهان ندارد و آن چیز که برایش مهم است سپاهان است و خود.

باید دید سپاهان تا چه اندازه حامی این تفکر حرفه ای است.

دیدگاه‌ها