کد خبر : 1324300 | 20 اردیبهشت 1395 ساعت 16:02 | 74.8K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش‌سرپرست اس.خوزستان به مصاحبه‌خوردبین

روشنایی می گوید من به عنوان یک همشهری و هم استانی از تمام مردم خوزستان انتظار دارم تا با حضورپرشورشان باعث دلگرمی ما شود.

واکنش‌سرپرست اس.خوزستان به مصاحبه‌خوردبین

 

بهمن روشنایی در گفت و گو با"ورزش سه"، درباره مصاحبه محمود خوردبین علیه عبدالله ویسی، این چنین گفت: من ابتدا سلامی به دوست عزیزو  پیشکسوت ورزشی ام عرض می کنم و از ایشان یک سوال دارم که چرا صحبت های آقای ویسی را به خودشان گرفته اند؟مگر مشکلی بوده است که به خودشان گرفته اند ؟


سرپرست استقلال خوزستان همچنین گفت: آقای ویسی در جمع خبرنگاران گفته است 90 درصد بازی ها سالم بوده است، مگر اسم تیم خاصی بوده است و یا نامی از باشگاه پرسپولیس برده است؟ هر دوره از مسابقات 90 درصد کاملا سالم است و 10 درصد دیگر را هرگونه ای که در نظر بگیریم مشکلی داشته است. انتظارم از مسئولان پرسپولیسی این است که در مصاحبه شان دقت کنند و کسی را متهم نکنند.


وی در ادامه گفت: آقایان چرا به خودشان گرفته اند؟شاید اتفاقاتی افتاده است که عکس العمل نشان داده است. انتظار داشتم با توجه به شناختی که آقای خوردبین از آقای ویسی داشت اورا متهم نمی کرد. یک بازی دیگر در لیگ مانده است و امیدواریم به سلامت آن را به اتمام برسانیم و هرکس شایسته قهرمانی است بتواند جام را بالای سر ببرد.


روشنایی همچنین افزود: من به تیم خودم می بالم، تیمی که از نظر امکانات بسیار پایین تر از باشگاه های دیگر است و حتی سکه هایی که پرسپولیسی ها به عنوان پاداش در لیگ به بازیکنانش داده است به اندازه تمام قرارداد بازیکنانمان است،اما توانسته نتایج خوب و قابل قبولی بگیرد، البته باشگاه پرسپولیس باشگاه قابل احترام و بزرگی است.


سرپرست استقلال خوزستان در انتها گفت: من به عنوان یک همشهری و هم استانی از تمام مردم خوزستان انتظار دارم تا با حضورپرشورشان باعث دلگرمی ما شود و مطمئنا ما هدیه ای ناقابل پیشکش آنها خواهیم کرد، هدیه ای که باید به شهدا، جانبازان،پیشکسوتان خوزستان و مردم خوب استانمان تقدیم کنیم. ما در سراسر ایران که بوده ایم برایمان آرزوی موفقیت کرده اند و ما با کمترین بضاعت، کمترین قراردادها توانسته ایم برابر تیم هایی که میلیاردی هزینه می کنند قد علم کنیم.این قهرمانی که با حضور خوزستانی ها به دست می آید هدیه ای پیشکش به پیشکسوتان فقید همچون آقایان سعدی، داوودی، بقال زاده و ... خواهد بود.

دیدگاه‌ها