کد خبر : 1370404 | 15 آبان 1395 ساعت 13:55 | 8K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی فرانسوی، فاتح همیشگی دربی لندن

آمار استثنایی ونگر در تقابل با تاتنهام

آرسن ونگر در طول دوره 20 ساله حضورش روی نیمکت آرسنال، پیروزی‌های متعددی مقابل تاتنهام کسب کرده و آمار در تقابل‌های دربی لندن کاملا به نفع اوست.

آمار استثنایی ونگر در تقابل با تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی فرانسوی همواره در رده ای بالاتر از تاتنهام لیگ را به پایان رسانده و بیش از 10 سرمربی این تیم را شکست داده است. در حقیقت ونگر مقابل هیچ‌کدام از این مربیان شکست متعددی به ثبت نرسانده است.


دو باشگاه در طول تاریخ 191 تقابل با یکدیگر داشته اند که توپ‌چی ها 80 پیروزی به دست آورده اند و اسپرز 61 پیروزی و 50 دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است. در دوره ونگر نیز 48 بازی بین دو تیم برگزار شده که آرسنال 22 بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته است. (46 درصد). همچنین 19 بازی با نتیجه مساوی به پایان رسیده و تنها در 7 بازی شکست خورده که این بدین معناست که او از 85 درصد دربی‌های لندن امتیاز کسب کرده است.

 

1154938

 


وضعیت برای پوچتینو نیز خوب نیست. تیم او در حالی پا به دربی می‌گذارد که در 7 دربی اخیر موفق به کسب پیروزی نشده و در صورتی که اسپرز بتواند به پیروزی دست پیدا کند، در جدول هم امتیاز با آرسنال خواهد شد.  تقابل های فصل گذشته دو تیم با تساوی به پایان رسید و باید دید آیا ونگر می‌تواند رکورد خوبش را در این فصل نیز حفظ کند یا نه.

دیدگاه‌ها