کد خبر : 1376364 | 11 آذر 1395 ساعت 15:22 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از کمرنگ شدن شانس مندز و استویچف؛

آناستازی در نزدیکی نیمکت والیبال ایران

رییس فدراسیون والیبال در مورد آخرین وضعیت گزینه های سرمربیگری تیم مای می گوید: «با آناستازی به جاهای خوبی رسیدیم و مندز مشکل قرارداد باشگاهی دارد.»

آناستازی در نزدیکی نیمکت والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مطرح شدن نام گزینه های سرمربیگری تیم ملی والیبال از سوی فدراسیون، ٢ گزینه شرایط همکاری با ایران را نداشتند و این شایعه به وجود آمد که این گزینه ها نمی توانند تعیین کننده باشد. مندز که به دلیل قرارداد باشگاهی از همان ابتدا عذرخواهی کرده بود و استویچف هم اکنون در لهستان به سر می برد تا مقدمات حضور روی نیمکت تیم ملی این کشور را فراهم سازد.


تنها یک گزینه و آن هم آناستازی می ماند که پای ثابت گزینه های فدراسیون والیبال در انتخاب سرمربی تیم ملی است. با این حال محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال می گوید: «فدراسیون عزم جدی برای توافق با نام های اعلام شده را دارد. به جاهای خیلی خوبی با آناستازی رسیده ایم و این بار به جای وکیلش با خودش توانستیم خوب جلو برویم. شرط ما با آناستازی ٢ به اضافه ٢ است و اینکه اگر دو طرف از هم پس از دو سال راضی نبودند بتوانند قطع همکاری کنند.»


داورزنی در مورد استویچف بلغاری هم گفت: «او هم شرایطی داشت و با توجه به مشکلات قبلی اش با فدراسیون والیبال بلغارستان در مبارزه با بازیکن سالاری از ما پرسید که اگر با چنین مشکلی روبه رو شد ما چه موضعی خواهیم داشت؟ که ما هم گفتیم ما پشت سر مربی خواهیم بود.»


داورزنی در پایان اعلام کرد که در نهایت تا یک هفته دیگر گزینه نهایی را معرفی خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها