کد خبر : 1458759 | 13 شهریور 1396 ساعت 08:41 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

10 سال حضور در تبریز ارزشمند است

حسینی: به دنبال شکست پرسپولیس هستیم

مدافع جدید تیم گسترش فولاد اعلام کرد حضور 10 ساله در فوتبال تبریز باعث افتخارش است.

حسینی: به دنبال شکست پرسپولیس هستیم

به گزارش "ورزش‌سه"،  سیدمحسن حسینی که چند سال است در فوتبال تبریز حضور دارد و سال گذشته نیز پیراهن گسترش فولاد را برتن می کرد، در ابتدای لیگ هفدهم راهی سپیدرود رشت شد اما خیلی زود از حضور در این تیم پشیمان و دوباره به گسترش فولاد برگشت.


حسینی درباره ترک سپیدرود و بازگشت به گسترش فولاد عنوان کرد: به هر حال شرایطی پیش آمد که نتوانم در سپیدرود به فوتبالم ادامه دهم. با توجه به اعتقادی که آقای بوناچیچ داشت، تصمیم گرفتم به گسترش فولاد برگردم و امیدوارم برای تیمم مفید باشم.


وی ادامه داد: امسال افتخار این را دارم که برای دهمین سال پیاپی در فوتبال تبریز باشم و این را بسیار ارزشمند می‌دانم. همچنین خوشحالم که دوری‌ام از فوتبال تبریز 2 ماه و نیم بیشتر نبود و امیدوارم بتوانم به گسترش فولاد خدمت کنم.


مدافع گسترش فولاد با اشاره به نتایج نه چندان خوب گسترش فولاد در ابتدای لیگ بیان کرد: به نظرم نتایج ابتدای فصل نمی‌تواند بیانگر جایگاه واقعی تیم‌ها باشد چنانچه که ما فصل گذشته هم در هفته‌های آغازین چنین شرایطی را داشتیم و در حال حاضر نیز استقلال جزو تیم‌های پایین جدول است. با اضافه شدن نفراتی چون سامان نریمان جهان و امید جهانبخش قدرت تهاجمی تیم ما بیشتر شده و قطعا شرایط برایمان بهتر می شود.


حسینی درباره بازی معوقه با پرسپولیس تاکید کرد: با اینکه بازی سختی با پرسپولیس داریم اما در تعطیلات لیگ روند آماده‌سازی تیم بسیار خوب بوده و با بازی‌های تدارکاتی خوبی که طی روزهای گذشته داشتیم و بازگشت بازیکنان مصدوم‌ تیم، برای این بازی آماده هستیم و امیدوارم با حمایت هواداران‌مان بتوانیم 3 امتیاز را در تبریز نگه داریم.

دیدگاه‌ها