کد خبر : 1464823 | 10 مهر 1396 ساعت 16:22 | 52.2K بازدید | 0 دیدگاه

شفر از چهارشنبه شروع می کند

دین محمدی: از حضور فرهاد مجیدی خبر ندارم

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال از نهایی شدن گزینه شفر به عنوان سرمربی استقلال خبر داد.

دین محمدی: از حضور فرهاد مجیدی خبر ندارم

به گزارش "ورزش سه"، سیروس دین محمدی بعد از جلسه کمیته فنی استقلال برای انتخاب سرمربی این تیم گفت:« در حال حاضر کمیته فنی آقای شفر را به عنوان سرمربی انتخاب کرده؛ تا آخر از ایشان حمایت می کنیم. درباره مبلغ قرارداد ایشان باید از آقای افتخاری سوال شود. ایشان کارشان را از روز چهارشنبه آغاز خواهند کرد.»


او در ادامه گفت:« مشخص نیست که چه کسانی دستیار او خواهند بود حتی من؛ طی یکی، دو روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد. از جزییات قرارداد آقای شفر اطلاعی ندارم اما فکر می کنم که قراردادشان یکساله است  و شاید تمدید کنند. درباره حضور فرهاد مجیدی هیچ اطلاعی ندارم و بنده در جریان نیستم. زمانی که کمیته فنی شخصی را انتخاب می کنند دیگر صد درصد پشتش هستند و از او حمایت خواهند کرد.»

 

دین محمدی در مورد حاشیه های موجود روی سکوها هم می گوید:«کمیته فنی تمام حصارها را از بین خواهد برد و این تیم برای هواداران است. امیدوارم این مشکلات برطرف شود و هواداران باز هم بر سر تمرینات حاضر شوند و تیم خودشان را تشویق کنند. »


او در پایان اضافه کرد: « دالیچ  واسکوچیچ در بین گزینه های مدنظر ما بودند؛ اما آقای شفر رزومه خوبی داشتند و همانطور که در جریان هستید در کشورهای خلیج فارس سابقه سرمربیگری دارند و در تیم الاهلی و العین کار کردند. رزومه خوبی داشتند و به نظرم با امکانات ایران بتوانند موفق باشند.»

دیدگاه‌ها