کد خبر : 1476413 | 04 آذر 1396 ساعت 15:48 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

آماری که زیدان علاقه ای به دیدنش ندارد

وضعیت رئال مادرید در فصل جاری از لحاظ آماری شبیه به آمار دو فصل پیش این تیم با هدایت بنیتس است.

آماری که زیدان علاقه ای به دیدنش ندارد

به گزارش "ورزش سه"، 12 هفته از لالیگا گذشته و رئال با 7 برد، دو شکست و سه تساوی در جایگاه سوم جدول قرار دارد. 10 امتیاز با بارسا اختلاف دارد و 6 امتیاز هم با والنسیای رده دومی.

جالب اینکه شرایط رئال مشابه دو فصل پیش است که بنیتس روی نیمکت مربیگری حضور داشت. رئال در آن فصل هم تا پایان هفته 12 صاحب 7 برد، 2 شکست و 3 تساوی شده بود با این تفاوت که نسبت به بارسلونا 6 امتیاز اختلاف داشت و دو امتیاز هم کمتر از اتلتیکوی رده دومی.

 

 

1255836

 

 

یکی از شکست های رئال به شکست خانگی 0-4 برابر بارسا برمی گشت که اعتراض شدید هواداران و شعارهای استعفا برای پرز و اخراج برای بنیتس را در پی داشت. 6 هفته بعد از آن شکست بود که بنیتس به سبب تساوی 2-2 در زمین والنسیا از رئال اخراج شد و زیدان جای او را گرفت.

رئال در آن فصل دوم شد ولی زیدان با قهرمان کردن کهکشانی ها در اروپا و سپس کسب 6 جام ارزشمند دیگر توانست جایگاه خود را محکم تر کند.

 

رئال دو سال پیش تا پایان هفته 12 توانسته بود 26 گل بزند(4 گل بیشتر از امسال و 11 گل هم دریافت کرده بود(2 گل بیشتر از این فصل). رونالدو 8 گل زده بود و در همه بازی ها نیز از ابتدا به میدان رفته بود ولی در فصل جاری رونالدو در 8 بازی به میدان رفته و تنها یک گل زده است.

 

زیدان روز گذشته در نشست خبری خود اعتراف کرد که هرگز فکر نمی کرد پس از 12 هفته، 10 امتیاز کمتر از بارسا داشته باشد. او بدون شک دوست ندارد بداند که آمار او در حال حاضر با بنیتس هم مشابه است.

 

 

دیدگاه‌ها