کد خبر : 1526506 | 06 خرداد 1397 ساعت 01:44 | 573.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازتابهای خطای خشن کاپیتان رئال روی ستاره لیورپول

جهان علیه سرخیو راموس!

کاپیتان رئال مادرید در حالی برای سومین بار پیاپی جام را بالای سر برد که خطای شدیدش روی ستاره مصری لیورپول، واکنش های تندی را به همراه داشت.

جهان علیه سرخیو راموس!

به گزارش "ورزش سه"، رئال در دیداری جذاب و مهیج، موفق شد لیورپول را شکست دهد و سیزدهمین قهرمانی اش در اروپا را جشن بگیرد.. این افتخار در حالی رقم خورد که شاید نقطه عطف مسابقه، مصدومیت محمد صلاح در اواسط نیمه اول روی حرکت نه چندان جالب و به زعم بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی، ناجوانمردانه سرخیو راموس بود.

پس از این اتفاق، محمد صلاح تعویض شد و روند بازی نیز تغییر کرد و رئال در نهایت، با نتیجه 3-1 پیروزی را به ارمغان آورد. خطایی که راموس روی صلاح انجام داد، او را به شدت مصدوم کرد و حتی گفته می شود ستاره فوتبال مصر، جام جهانی را هم از دست داده است. آنچه باعث ایجاد فرضیه عمدی بودن این خطا برای مصدوم کردن صلاح شده، قفل کردن دست ستاره مصری بود؛ آن هم در شرایطی که او از تعادل کافی برخوردار نبود.

 

1305097

 

1305099

 

1305101

 

این اتفاق به ویژه برای مصری ها که بعد از 28 سال به جام جهانی رسیدند و منتظر بودند تا با درخشش صلاح، یک تورنمنت رویایی را پشت سر بگذارند، بسیار ناراحت کننده بود؛ به طوری که کاربران مصری توئیتر حملات تندی را علیه کاپیتان رئال ترتیب دادند. از جمله رامز ناتان، یکی از نویسندگان ارشد سایت کینگ فوت، معروف ترین سایت فوتبال مصر، که در توئیترش با انتشار عکسی از راموس نوشت:" کثیف ترین بازیکنی که این ورزش به خودش دیده"!

 

1305147

 

کاربری هم با نام کاربری آمادئوس رضا، جمعیت مصر (95.69 میلیون) را در صفحه اش به نمایش گذاشت و زیر آن نوشت:" سرخیو راموس امروز این تعداد دشمن پیدا کرد."

 

1305148

 

اما هستند کسانی که با فرضیه عمدی بودن خطای راموس موافق نیستند؛ از جمله لاندن داناوان، ستاره سابق فوتبال آمریکا، که در توئیترش نوشت:" خطای راموس روی صلاح کثیف نبود. او بدشانس بود که آن خطا منجر به چنین مصدومیتی شد."

 

 

امسال راموس برای سومین سال بازوبند کاپیتانی رئال را بر بازو داشت و توانست سومین قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. به عبارتی، از زمان خروج کاسیاس از رئال مادرید، کهکشانی ها همواره قهرمان اروپا بوده اند و در پایان فصل، این جام را روی دستان کاپیتانشان دیده اند؛ کاپیتانی که میزان محبوبیتش در بین اهالی فوتبال، امروز در معرض خطر افتاد.

 

 

1305102

 

دیدگاه‌ها