کد خبر : 1541280 | 05 مرداد 1397 ساعت 11:38 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه‌بان اول آرسنال چه کسی خواهد بود ؟

برند لنو و پیتر چک، جدال برای پیراهن شماره‌ی 1

برند لنو دروازه‌بان 26ساله‌ی آلمانی که اخیراً به آرسنال ملحق شده باید خود را برای رقابتی داغ آماده کند.

به گزارش "ورزش سه"، لنو باید برای پوشیدن پیراهن شماره‌ی 1 آرسنال با دروازه‌بان کهنه‌کار این تیم پیتر چک 36ساله پنجه در پنجه بیفکند چرا که چک قصد ندارد داوطلبانه دروازه‌ی توپچی‌های لندن را ترک کرده و آن را دودستی به لنو تقدیم کند. 


چک که از سال 2015 به توپچی‌ها پیوسته در مصاحبه به رسانه‌های انگلیسی درباره‌ی آینده‌ی خود گفته:" من یک سال دیگر در آرسنال هستم و باشگاه روی من حساب می‌کند". 

 

1322708


دروازه‌بان کهنه‌کار آرسنال در ادامه گفت:" موقعیت من مثل همیشه است. روی کارم تمرکز دارم و می‌خواهم شماره‌ی یک باشم. بارها اتفاق افتاده که باشگاه‌هایی که در آنها عضویت داشته‌ام یک دروازه‌بان جدید به خدمت گرفته‌اند. در این شرایط تنها کاری که دروازه‌بان می‌تواند بکند این است که سخت تمرین کرده و به مربی نشان دهد که او باید به میدان فرستاده شود". 

 

1322707


لنو اما تنها رقیب پیتر چک نیست. دیوید اوسپینای کلمبیایی و امیلیانو مارتینز آرژانتینی هم در دوران هدایت سرمربی جدید آرسنال، اونای امری در فهرست بازیکنان تیم قرار دارند. اما انتظار می‌رود دست‌کم یکی از آنها آرسنال را ترک کند. 


چک به این حرفها کاری ندارد و می‌خواهد کار خودش را انجام دهد. او به رسانه‌ها گفت:" ما تیم بزرگی داریم. مربی ما گفته که موقعیت هیچ بازیکنی در تیم صد در صد تضمین‌شده نیست. امیدوارم شماره‌ی 1 فصل آینده فقط روی پیراهن من چاپ شود".

دیدگاه‌ها