کد خبر : 1547497 | 30 مرداد 1397 ساعت 14:25 | 48.8K بازدید | 0 دیدگاه

شگفتی برزیلی ها از وضعیت وینیسیوس در رئال

ستاره جوان برزیلی رئال شرایط عجیبی را سپری می کند و هنوز نتوانسته در بازی رسمی برای این تیم به میدان برود.

شگفتی برزیلی ها از وضعیت وینیسیوس در رئال

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، وینیسیوس بهار 2017 با رقم 45 میلیون یورو از فلامینگو به رئال پیوست و دوباره به تیم برزیلی قرض داده شد. او قرار بود ژانویه 2019 به ترکیب رئال اضافه شود ولی مسئولان باشگاه مادریدی تصمیم گرفتند که او همین تابستان از فلامینگو جدا شود.

وینیسیوس تور پیش فصل را با رئال در آمریکا سپری کرد و سپس به عنوان بازیکن تیم جوانان باشگاه نامش به ثبت رسید!

 

 

1329271

 

 

در برزیل بر این اعتقاد بودند که وینیسیوس، به تیمی سطح پایین تر قرض داده خواهد شد تا با کسب تجربه بیشتر به رئال برگردد اما سپس خود بازیکن اعلام کرد که در تیم اول رئال باقی خواهد ماند. شگفتی بعدی نوع مراسم معارفه او در رئال بود. معارفه ای در تالار افتخارات برنابئو، با حضور پرز و 3500 هوادار، آن هم برای بازیکنی که به تازگی 18 ساله شده است.

 

 

1326473

 

 

اوضاع وقتی عجیب تر شد که وینیسیوس نه در سوپرکاپ اروپا برابر اتلتیکو و نه در اولین بازی لالیگا برابر ختافه حتی فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد. رسانه های برزیلی به این اتفاق واکنشی منفی نشان داده اند.

آنها معتقدند که اگر لوپتگی حتی در دقایق پایانی بازی با ختافه که رئال 2-0 پیش بود نیز به وینیسیوس اعتماد نمی کند، در کدام دیدار قصد اعتماد کردن به او را دارد و اگر او در برنامه های سرمربی جدید رئال جایی ندارد، پس چه نیازی به جذب زودهنگام او بود.

 

در رئال اما نسبت به این قضیه آسوده خاطر هستند. برنامه لوپتگی برای استفاده از وینیسیوس این است که او به تدریج راه خود به ترکیب اصلی را پیدا کند. بدون عجله و بدون اینکه قرار باشد مسئولیت حل کردن نتیجه یک بازی بزرگ و تعیین کننده روی دوش او گذاشته شود.

 

دیدگاه‌ها