کد خبر : 1549193 | 05 شهریور 1397 ساعت 09:49 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم گل گهر در صدر جدول گلزنان لیگ یک

با گذشت سه هفته از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور پیمان رنجبری، مهاجم تیم گل گهر با زدن 5 گل صدر جدول گلزنان این بازی ها را در اختیار دارد.

مهاجم گل گهر در صدر جدول گلزنان لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، پیمان رنجبری فصل گذشته در تیم شهرداری تبریز توپ می زد و گل گهر بعد از – از دست دادن اکبر صغیری این مهاجم را به خدمت گرفت و حال مشخص شد در این انتخاب مرتکب اشتباه نشده است.


یک گل برابر شاهین بوشهر و کسب تساوی یک بر یک برای گل گهر، یک گل برابر مس کرمان و کسب پیروزی دو بر یک برای گل گهر و ۳ گل برابر نود ارومیه و کسب ۳ امتیاز برای گل گهر نتیجه کار این مهاجم اردبیلی برای گل گهر در این فصل بوده است.


پیمان رنبجری با زدن 5 گل در 3 بازی معدل گل 1.66 در هر بازی را برای خود به ثبت رسانده است. بااین روند قطعا در پایان فصل با تعداد گل های زیادی آقای گل بازی ها خواهد شد. با توجه به حضور 17 تیم در دسته اول و اینکه هر تیم باید در بازی های این فصل 32 بازی انجام دهد پیمان رنجبری با این معدل می تواند 53 گل بزند که اجرای این روند کمی دور از ذهن است.


فصل گذشته فرشید پاداش به همراه شاهین مجیدی آقای گل لیگ یک شدند. این دو بازیکن 17 گل زدند. فرشید پاداش در شهرداری ماهشهر توپ می زد که هم اکنون در تیم پارس جنوبی جم حضور دارد  و شاهین مجیدی هم بازیکن فجر سپاسی بود که الان به تیم نساجی مازندران ملحق شده است.


جالب اینکه با گذشت 5 هفته از بازی های لیگ برتر هنوز این دو مهاجم موفق به گلزنی برای تیم های لیگ برتری خود نشده اند.

دیدگاه‌ها