کد خبر : 1558466 | 11 مهر 1397 ساعت 14:26 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

بیشترین بازیکنان از کدام باشگاه ها هستند

رکوردزنی استقلال، تراکتور، ترابزون و الاهلی

در لیست اخیر تیم ملی نام 28 بازیکن به چشم می خورد. در لیگ برتر استقلال با 6 بازیکن و میان تیم های خارجی ترابزون و الاهلی بیشترین نماینده را در تیم ملی دارند.

رکوردزنی استقلال، تراکتور، ترابزون و الاهلی

به گزارش "ورزش سه"، آبی پوشان پایتخت در جدیدترین لیست سرمربی تیم ملی نیز بیشترین نماینده را دارند. آنها به مانند اردوی قبلی باز هم 6 بازیکن خود را به اردو خواهند فرستاد. حسینی، سهرابیان، چشمی، منتظری، کریمی و غفوری بازیکنان آبی پوش در اردوی پیش روی تیم ملی خواهند بود.


پس از استقلالی ها تراکتورسازی تبریز بیشترین نماینده را در تیم ملی دارد. سه کاپیتان تیم ملی یعنی دژاگه، شجاعی و حاج صفی بازیکنان تیم تبریزی در تیم ملی محسوب می شوند.


از دیگر تیم های لیگ برتر پرسپولیسی 2 بازیکن، ذوب آهنی ها 1 بازیکن و سایپا نیز 1 بازیکن در اردوی پیش رو خواهند داشت.


اما در میان لژیونرها و باشگاه هایی که بازیکنان ایرانی در آن توپ می زنند الاهلی قطر و ترابزون ترکیه بیشترین سهم را در میان باشگاه های خارجی دارند. محمدرضا خانزاده و امید ابراهیمی در تیم الاهلی قطر و وحید امیری و مجید حسینی نیز در ترابزون به بازی می پردازند.


میلاد محمدی و سردار آزمون از تیم های احمد گروژنی و روبین کازان در روسیه، مرتضی پورعلی گنجی و علی قلی زاده از تیم های یوپن و شارلروا در بلژیک، سعید عزت اللهی و کریم انصاری فرد از تیم های ردینگ و ناتینگهام و برایتون در چمپیون شیپ و لیگ برتر انگلیس، سامان قدوس از آمیان در فرانسه، امیر عابدزاده از ماریتیمو در پرتغال، صادق محرمی از دینامو زاگرب در کرواسی و مهدی طارمی از الغرافه در لیگ ستارگان قطر، دیگر لژیونرهای تیم ملی در اردوی پیش رو را تشکیل می دهند.

دیدگاه‌ها