کد خبر : 1586057 | 03 بهمن 1397 ساعت 09:25 | 131.8K بازدید | 0 دیدگاه

فاجعه در آسمان، این بار برای فوتبال

پیام صوتی فوتبالیست گمشده کاردیف: می‌ترسم پدر!

امیلیانو سالا، خرید جدید کاردیف‌سیتی که سوار بر یک هواپیمای سبک بر روی کانال مانش ناپدید شده است پیش از ناپدید شدن با ارسال یک پیام صوتی از وضعیت هواپیما ابراز نگرانی کرده.

پیام صوتی فوتبالیست گمشده کاردیف: می‌ترسم پدر!

به گزارش "ورزش سه"، امیلیانو سالا، بازیکن آرژانتینی باشگاه نانت فرانسه که توسط کاردیف‌سیتی خریده شده و در حال عزیمت به انگلیس بود، زمانی که سوار بر یک هواپیمای سبک در حال عبور از کانال مانش بوده ناپدیده شده و هنوز خبری از او در دست نیست. در جدیدترین تحولات مربوط به این حادثه، اعلام شد که سالا در آخرین لحظات پیش از ناپدید شدن هواپیما، با ارسال یک پیام صوتی برای دوستان و خویشاوندان خود از وضعیت هواپیما ابراز نگرانی کرده است.

 

1375485

 

سالا، مهاجم 28ساله آرژانتینی برای پرواز به کاردیف سوار بر هواپیمایی سبک در حال عبور از کانال مانش بود که دوشنبه‌شب حوالی 20 کیلومتری شمال جزیره گورنزی، هواپیمای حامل او از رادارها محو شده است.

 

1375486

 

حالا رسانه‌های آرژانتینی اعلام کرده‌اند که سالا پیش از ناپدید شدن هواپیما با ارسال یک پیام صوتی توسط واتس‌اپ گفته است:" من سوار هواپیمایی هستم که به نظر می‌رسد در حال متلاشی شدن است. من در حال پرواز به سمت کاردیف هستم".

 

سالا در ادامه پیام صوتی خود می‌گوید:" اگر تا یک ساعت و نیم دیگر خبری از من نشد، نمی‌دانم کسانی را برای جستجو و پیدا کردنم می‌فرستند یا نه، چون می‌دانید اینجا هیچکس من را پیدا نخواهد کرد. پدر، من خیلی می‌ترسم".

 

1375487

 

پلیس گورنزی اعلام کرده که بعد از یک جستجوی 15ساعته در منطقه‌ای به وسعت 3000 کیلومتر مربع، تعدادی جسم شناور بر روی آب پیدا کرده است.

 

پلیس این جزیره به خبرنگاران گفت:" ما هیچ نشانه‌ای از سرنشینان هواپیما پیدا نکرده‌ایم. اگر آنها روی آب فرود آمده باشند، در این مرحله، متاسفانه احتمال زنده ماندن آنها بسیار کم است". 

 

1375488

 

مسئولین هواپیمایی غیرنظامی فرانسه هم تایید کرده‌اند که سالا یکی از سرنشینان هواپیمای مورد نظر بوده است. گفته می‌شود هواپیما یک سرنشین دیگر هم داشته است.

 

دیدگاه‌ها