کد خبر : 1592779 | 30 بهمن 1397 ساعت 10:57 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: این بایرن را پپ، کارلتو و هاینکس ساخته‌اند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در آستانه بازی تیمش مقابل بایرن مونیخ می‌گوید هفت بازی اخیر بایرن را به دقت بررسی کرده و می‌داند این تیم آلمانی می‌تواند برای هر حریفی تهدیدکننده باشد.

کلوپ: این بایرن را پپ، کارلتو و هاینکس ساخته‌اند

به گزارش "ورزش سه"،  یورگن کلوپ امشب در آنفیلد شاگردانش را به مصاف نیکو کوواچ و بازیکنانش خواهد فرستاد. کلوپ آلمانی که در مقابل تیمی آلمانی قرار خواهد گرفت می‌گوید برای اطمینان از عبور از سد بایرن مونیخ هفت بازی اخیر این تیم را به دقت مورد بررسی و آنالیز قرار داده و می‌تواند این را بگوید که بایرن برای هر حریفی تهدیدکننده خواهد بود.

 

1369163

 

کلوپ در این باره گفت:" آنها تیم پرقدرتی هستند. در این شک نکنید". کلوپ آخرین مربی‌ای بود که در زمان هدایت بوروسیا دورتموند، مانع از قهرمانی بایرن در بوندس‌لیگا شده است.

 

سرمربی لیورپول درباره حریف امشب تیمش گفت:" آنها زمانی پپ گواردیولا را به عنوان سرمربی داشتند که یکی از سخت‌گیرترین مربی‌های دنیا است. بایرن آن زمان فوتبال بی‌نظیری ارائه می‌داد و سه بار قهرمان لیگ آلمان شد. بعد کارلو آنچلوتی آمد که این روزها کارش در ناپولی عالی است. ولی آنچلوتی نتوانست آنجا موفق شود. برای همین بایرن به سراغ یوپ هاینکس رفت که همه مشکلات را حل کرد و تیم دوباره در مسیر موفقیت قرار گرفت".

 

کلوپ در ادامه با اشاره به روند بایرن مونیخ در سالهای اخیر گفت:" در ادامه این روند، بایرن تصمیم گرفته با یک مربی جدید کار کند و در مسیر کاملا جدیدی قدم بردارد. امروز چند نفر از بازیکنان خیلی باتجربه بایرن مصدوم هستند ولی جوانهایی که جایشان را پر خواهند کرد هم واقعا عالی‌اند. مصدومیت‌ها برای بایرن مشکل‌ساز نیست و بر اساس آنالیزهای من حتی این تیم را خطرناکتر کرده".

 

دیدگاه‌ها