کد خبر : 1592794 | 30 بهمن 1397 ساعت 11:27 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش‌بینی لینه‌کر: صعود لیورپول به یک‌چهارم

گری لینه‌کر در آستانه دیدار بزرگ لیورپول و بایرن مونیخ در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان می‌گوید شانس لیورپول برای پیروزی در این بازی کمی بیشتر از بایرن است.

پیش‌بینی لینه‌کر: صعود لیورپول به یک‌چهارم

به گزارش "ورزش سه"،  لیورپول امشب در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ در آنفیلد میزبان بایرن مونیخ است و گری لینه‌کر، اسطوره فوتبال انگلیس معتقد است شانس قرمزهای آنفیلد برای پیروزی در این جدال حساس کمی بیشتر از غول باواریایی است.

 

لینه‌کر با پیش‌بینی اینکه لیورپول در دو بازی رفت و برگشت این مرحله از سد بایرن عبور کرده و برای دومین فصل پیاپی به یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ راه خواهد یافت به شبکه آی‌تی‌وی گفت:" بایرن امسال فصل خیلی خوبی را پشت سر نگذاشته. آنها یک دوران گذار را پشت سر می‌گذارند ولی نباید فراموش کنیم که بازیکنان بزرگ زیادی در اختیار دارند که هر کدام کوله‌باری از تجربه دارند".

 

1380397

 

گری لینه‌کر در ادامه گفت:" بایرن مونیخ یکی از بزرگترین باشگاه‌های فوتبال اروپا است و شکست دادنش به این راحتی‌ها نیست. اما لیورپول تیم خیلی خوبی است. شاید بتوان گفت لیورپولی‌ها در یکی دو هفته اخیر کمی بدتر کار کرده‌اند اما می‌توانند این شرایط را  به سرعت تغییر دهند".

 

لینه‌کر در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" به نظرم لیورپولی‌ها ترجیح می‌دادند بازی برگشت را میزبانی کنند اما آنها فصل گذشته در مقابل تیمهای بزرگی مثل رم و منچسترسیتی نشان دادند که از هیچ مدعی‌ای هراس ندارند. آنها در مقابل بایرن مونیخ قصد دارند کار را همان اول تمام کنند تا خیال‌شان از بابت صعود راحت باشد".

 

دیدگاه‌ها