کد خبر : 1594685 | 07 اسفند 1397 ساعت 17:49 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

فوتو شوت های زیبای ستاره های اورگرانده 

از کاناوارو تا پائولینیو؛ یورش چینی به لیگ قهرمانان

تیم گوانژو اورگراند یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ است که با ستاره های نامدار در این رقابت ها حضور پیدا می‌کند.

از کاناوارو تا پائولینیو؛ یورش چینی به لیگ قهرمانان

به گزارش ورزش سه، فوتبال باشگاهی چین در سال های اخیر هم طراز با لیگ های درجه ۲-۳ اروپا ستاره در دل خود داشته و از جذابیت بالایی برخوردار بوده است. تیم گوانژو اورگراند و شانگهای SIPG نیز در صدر تیم های گران قیمت و پرستاره جای گرفته و رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی داشته اند. اما فصل گذشته این دوئل با برتری نماینده شانگهای به پایان رسید تا شاگردان کاناوارو در گوانژو، لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ را برای فتح کردن، هدف بگیرند.

 

آن ها به عنوان نایب قهرمان سوپرلیگ چین، در گروهی با حضور دائگوی کره جنوبی، ملبورن ویکتوری استرالیا و سانفریس هیروشیما ژاپن باید رقابت کنند و بعید است در مرحله گروهی مشکلی برای صدرنشینی داشته باشند. آن ها پس از صعود احتمال دارد در یک هشتم با مدافع عنوان قهرمانی کاشیما آنتلرز یا شاندونگ لوننگ دیدار کنند.

 

در تیم فعلی گوانژو اورگراند که هدایت آن برعهده کاپیتان قهرمان جام جهانی ۲۰۰۶ فابیو کاناوارو است، کلکسیونی از ستاره های جهانی حضور دارند. از آندرسون تالیشکا ستاره سابق بشیکتاش تا پائولینیو که فصل درخشانی با بارسا داشت و تیاس برونینگ مدافع انگلیسی و سیوچو مهاجم اهل پرو که به تازگی به تیم گوانژو رفته است.

 

در بین بازیکنان چینی هم مهره های ارزشمندی دیده می‌شوند. ژنگ ژی کاپیتان ۳۸ ساله، ژیاوتینگ مدافع شماره شش، ژائو لین مهاجم تکنیکی و... همگی تیمی را به وجود آورده اند که در فوتبال چین کمتر تیمی توانایی ایستادگی برابر آن را دارد و در سطح آسیا نیز مدعی جدی قهرمانی است.

 

البته تیم گوانژو اورگراند برای سوپر لیگ چین نیز برنامه های ویژه ای دارد. آن ها که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ قهرمان لیگ شدند و تمام قهرمانی ها را نیز در این بازه به دست آوردند، پس از شکست در فصل ۲۰۱۸ حالا تمام تلاش خود را می‌کنند تا با پائولو و فابیو کاناوارو جایگاهشان را پس بگیرند.

 

این فتوشات های جذاب که بیشتر نظیر آن ها را در فوتبال اروپا می‌بینیم، اینجا از سوی باشگاه گوانژو اورگراند منتشر شده اند که شاید پس از ستاره های پرشمار این تیم، مهم ترین نکته اش پیراهن های باکیفیت و تولیدی توسط البسه نایک باشد.

 

تیمی که دو بار قهرمان آسیا شده، حالا می‌خواهد پس از چند سال سیطره ژاپنی ها بر بزرگترین تورنمنت قاره، دوباره آن را تصاحب کند؛ دقیقا همانطور که صنعت چین قاره کهن را مال خود کرد و حالا مرزهای جهانی را طی می‌کند.

 

1385563

 

1385556

 

1385557

 

1385558

 

1385559

 

1385560

 

1385561

 

1385565

 

1385566

 

1385567

 

1385568

دیدگاه‌ها