کد خبر : 1602913 | 17 فروردين 1398 ساعت 19:28 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

آذرشکیب بعد از 5 سال پشیمان شد!

یک کشتی‌گیر ایرانی دیگر در جمهوری آذربایجان

آزادکار سنگین وزن کشتی ایران تصمیم گرفته برای جمهوری آذربایجان کشتی بگیرد.

یک کشتی‌گیر ایرانی دیگر در جمهوری آذربایجان

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا آذرشکیب که در چند سال اخیر از تیم ملی کشتی آزاد ایران دور شده بود، حالا برای تیم جمهوری آذربایجان در رقابت های قهرمانی اروپا روی تشک می رود.


اسامی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی جمهوری آذربایجان برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا در رومانی در حالی اعلام شده است که نام محمدرضا آذرشکیب، دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی سال 2010 آسیا به عنوان نماینده وزن 125 کیلوگرم این کشور به چشم می خورد.

 

جالب اینکه آذرشکیب حدود 4، 5 سال قبل وقتی در لیگ آذربایجان کشتی می گرفت،‌‌ با پیشنهاد این کشور روبه رو شد، اما در مصاحبه ای اعلام کرد این پیشنهاد را قبول نکرده و می خواهد برای کشور خودش افتخارآفرینی کند. حالا بعد از گذشت چند سال این کشتی گیر سنگین وزن با توجه به تعدد مدعیان در وزن خود در تیم ملی ایران تصمیم دیگری گرفته است.

 

1395773


هم اکنون در سنگین وزن کشتی فرنگی هم یک کشتی گیر ایرانی در ترکیب تیم جمهوری آذربایجان حضور دارد. صباح شریعتی حتی در المپیک ریو هم توانست یک مدال برنز برای این کشور به دست بیاورد.


قبل از او نیز سامان طهماسبی در کشتی فرنگی در ترکیب جمهوری آذربایجان روی تشک می رفت که چندی قبل از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد و به ایران بازگشت.


باید دید جدیدترین کشتی گیر ایرانی که به آذربایجان کوچ کرده، چه سرنوشتی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها