کد خبر : 1637826 | 29 شهریور 1398 ساعت 13:00 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

ایده جالب کمالوند برای مصرف آب در پارس جم

سرمربی پارس جنوبی برای مصرف آب در تمرینات این تیم ایده جالبی را به کار گرفته است.

ایده جالب کمالوند برای مصرف آب در پارس جم

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقاتی که در فوتبال ایران طی سال های گذشته رخ داده مصرف بی رویه آب معدنی و آشامیدنی توسط بازیکنان در تمرینات و بازی ها است. همواره اینطور بوده که بازیکنان در تمرینات و بازی ها بطری های متعدد را استفاده می کنند و آنها را به کنار زمین پرتاب می کنند و از سوی دیگر تعداد زیادی از بطری ها نیمه کار به سطح زباله انداخته می شوند.


در این شرایط اما فراز کمالوند برای مصرف آب توسط بازیکنان پارس جنوبی ایده جالبی ارائه کرده است. او از باشگاه پارس جنوبی خواسته تا قمقمه های آب برای هر بازیکن تهیه کنند و این کار نیز انجام شده است.


از این رو در تمرینات بازیکنان از قمقمه هایی که شماره خودشان روی آن وجود دارد برای مصرف آب استفاده می کنند تا هم در مصرف آب معدنی صرفه جویی شود و هم اینکه بازیکنان از بطری بازیکنان دیگر استفاده نکنند که اگر کسی دچار سرماخوردگی باشد به دیگران منتقل شود.


کمالوند در این خصوص گفت: «ما کار خاصی نکردیم. یک اقدام ساده است که می توان در هر تیمی آن را انجام داد. ما قبلا در هر تمرین حدود 10 شل آب معدنی استفاده می کردیم که الان با استفاده از قمقمه به حدودا 3 شل رسیده و این یک نوع صرفه جویی است. از این رو کمتر نگران سرماخوردگی بازیکنان در فصل پاییز هستیم.»

دیدگاه‌ها