کد خبر : 1640709 | 10 مهر 1398 ساعت 12:43 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

عرب: جعفر کاشانی می‌خواست پرسپولیس باشگاه شود

ایرج عرب می گوید باشگاه شدن پرسپولیس خواست جعفر کاشانی بود که متاسفانه انجام نشد.

عرب: جعفر کاشانی می‌خواست پرسپولیس باشگاه شود

به گزارش "ورزش سه"، ایرج عرب در بیمارستان رسالت و در میان خبرنگاران در خصوص درگذشت جعفر کاشانی عنوان کرد: بنده تسلیت عرض می کنم خدمت خانواده ایشان و جامعه بزرگ ورزش و خانواده بزرگ پرسپولیس.

 

وی افزود: ما رفتن ایشان را باور نکردیم، هفته پیش در خدمت ایشان بودیم و مرتب هم با هم تماس می گرفتیم. قرار بود امروز هم در جلسه حضور پیدا کنند. انسان بسیار بزرگ و شریفی بودند. انسان معمولی نبودند و در عرصه ورزش و سیاست شریف و دوست داشتنی بودند. او قلبا مردم را دوست داشت، خدا روح ایشان را شاد کند و واقعا نمی دانم چه بگویم. غم درگذشت ایشان به عنوان یک بزرگمرد بسیار زیاد است و آرزوی مغفرت برای خودشان و صبر برای خانواده شان را دارم.

 

او در خصوص صحبت های زنده یاد کاشانی درباره باشگاه شدن پرسپولیس هم عنوان کرد: ایشان یک خواستی داشتند که خیلی مورد توجه قرار نمی گرفت اما کاملا کارشناسی و درست بود. اعتقاد داشتند پرسپولیس یک تیم است و باشگاه نیست و اعتقاد داشتند که مجموعه ای از عوامل عامل موفقیت است و همیشه هم می گفتند تا وقتی تیم باشگاه نشود مشکل حل نمی شود. من هم به این نتیجه رسیدم که حرف ایشان درست بود. هرچند همه جا هم می گفتند پرسپولیس باید باشگاه شود اما چون انجام نمی شد، ایشان اعتقاد داشت که باید انجام شود. امیدواریم این اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها