کد خبر : 1643958 | 25 مهر 1398 ساعت 15:37 | 48.5K بازدید | 0 دیدگاه

مانه: 10 فراری و دو هواپیما را می خواهم چکار؟

سادیو مانه می گوید بخشی از درآمد حاصل از فوتبالش را به جای ساختن یک زندگی مجلل، صرف کمک به مردم فقیر کشورش سنگال کرده است.

مانه: 10 فراری و دو هواپیما را می خواهم چکار؟

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه چهارمین فصل حضورش در لیورپول را پشت سر می گذارد و در این مدت پیشرفت قابل توجهی داشته است. ستاره سنگالی حالا آقای گل لیگ انگلیس است و یک بازیکن بدون جانشین در ترکیب قرمزها. او در تیم ملی کشورش سنگال نیز وزنه ای سنگین به حساب می آید.

در خارج از فوتبال نیز نام سادیو مانه را در کمک های خیریه او به مردم نیازمند می شنویم و فعالیت گسترده ای در امور خیریه دارد.

 

 

1441764

 

 

مانه در مصاحبه با "nsemwoha.com" و در همین رابطه گفت:« به 20 فراری، بیست ساعت الماس نشان و دو هواپیما نیاز ندارم. قرار است چه کاری به آنها انجام دهم؟ من گرسنگی کشیده ام، کار کردم، پابرهنه بازی کردم و نتوانستم به مدرسه بروم ولی توانستم خودم را از زیر بار مشکلات خارج کنم. الان که به درآمد خوبی از فوتبال رسیده ام، دوست دارم به مردم کمک کنم. به آنهایی که زندگی مشابه چندین سال پیش من را دارند. مدرسه و استادیوم ساخته ام و در تامین پوشاک مردم فقیر سنگال مشارکت دارم. ماهانه 70 یورو نیز به اهالی یک منطقه فقیرنشین در سنگال کمک می کنم تا بتوانند مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذارند.»

دیدگاه‌ها