کد خبر : 1653834 | 15 آذر 1398 ساعت 09:20 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

لیونگ‌برگ: آرسنال بحران اعتماد به نفس دارد

فردی لیونگ‌برگ، مربی موقت آرسنال بعد از باخت 2-1 این تیم مقابل برایتون گفت آرسنال دچار بحران اعتماد به نفس شده و این برای هر مربی‌ای نگران‌کننده است.

لیونگ‌برگ: آرسنال بحران اعتماد به نفس دارد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 2-1 آرسنال مقابل برایتون که دیشب در ورزشگاه خانگی توپچی‌ها، امیریتس، اتفاق افتاد فردی لیونگ‌برگ مربی موقت آرسنال تایید کرد که تیمش دچار بحران اعتماد به نفس شده و گفت این وضعیت برای هر مربی‌ای نگران‌کننده است.

 

1456913

 

آرسنال با شکست 2-1 مقابل برایتون در 9 بازی اخیر خود قادر به کسب حتی یک پیروزی نشده و بدترین شروع فصل خود از سال 1977 تا کنون را رقم زده است. آرسنال با این نتیجه در رتبه دهم جدول لیگ برتر ایستاد تا با منطقه خطر سقوط تنها 5 امتیاز فاصله داشته باشد.

 

لیونگ‌برگ در پایان بازی گفت:" سخت بود. ما در نیمه اول چیزی نشان ندادیم، نه تلاش کردیم و نه می‌خواستیم بازی کنیم. یک تیم نباید بازی را اینطور شروع کند".

 

مربی موقت آرسنال در ادامه گفت:" بین دو نیمه من با بازیکنانم صحبت کردم و ما در این نیمه بهتر بودیم ولی روی ضدحمله خراب کردیم و باختیم. ما در این بازی اعتماد به نفس نداشتیم. ما در خانه خودمان 45 دقیقه را به دست خودمان به حریف واگذار کردیم. من باید روی این کار کنم و اعتماد به نفس را به بچه‌ها برگردانم. کمبود اعتماد به نفس برای هر مربی‌ای نگران کننده است".

 

دیدگاه‌ها