کد خبر : 1656065 | 25 آذر 1398 ساعت 10:16 | 101.9K بازدید | 0 دیدگاه

ساعات سرنوشت ساز در انتظار آبی ها

چشم استقلالی ها به رم ایتالیا

بازیکنان استقلال همچنان در انتظار روشن شدن تکلیف صندلی مربیگری این تیم در ساعات آتی امروز هستند.

چشم استقلالی ها به رم ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نزدیک به دو هفته قرار است امروز تکلیف سرمربی ایتالیایی و باشگاه استقلال مشخص شود. وعده وعیدهای مدیران استقلال پیرامون حل مشکلات آندره آ استراماچونی تا قبل از بازی با شاهین شهرداری بوشهر عملی نشد تا این تیم برای دومین بازی متوالی در اتفاقی نادر در فوتبال باشگاهی جهان با نیمکت خالی از مربی به مصاف رقیب خود برود.


استراماچونی که در روزهای آتی رکورد مصاحبه در ایتالیا را شکست و بیشتر از مربیان مطرحی همچون کنته، ساری، آنچلوتی، اینزاگی و ... در سری A صحبت هایش در راس اخبار مهم رسانه های ورزشی این کشور قرار گرفت در هر ساعت یک موضع در قبال ادامه همکاری با باشگاه ایرانی گرفت تا همین فراز و نشیب ها در گفتمان مرد ایتالیایی سرگیجه بزرگی در میان طرفداران استقلال همین طور ستاره های این تیم ایجاد کند.


دیروز در تمرین ریکاوری استقلال آن هم بعد از برد شیرین برابر شاهین شهرداری بوشهر بسیاری از بازیکنان در صحبت های خودمانی ابراز امیدواری کردند وضعیت اسفناک نیمکت رهبری این تیم امروز از ابهام در آمده و به شرایط واقعی خود برسد. این بازیکنان که همگی از وضعیت فعلی کلافه شده بودند با اشاره به این که دیگر تمرکزی باقی نمانده امیدوار به ساعات سرنوشت ساز امروز براساس گفته مدیران عالیرتبه باشگاه در قبال آینده استراماچونی بودند.


در این میان حتی شنیده می شود یکی دو بازیکن بزرگ تر در اردوی استقلال گفتگویی تلفنی با برخی اعضای هیات مدیره باشگاه داشتند تا هرچه سریع تر به بلاتکلیفی نیمکت رهبری تیم از همه مهم تر صندلی سرپرستی تیم که نقشی کلیدی در امور اجرایی تیم دارد، پایان بدهند. خلیل زاده عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که این روزها به عنوان مهره اصلی در مذاکره با استراماچونی نامش به گوش می رسد طی 48 ساعت گذشته دو بار صحبت های ضد و نقیضی داشت که همین امر سوژه بازیکنان هم شده بود از جمله این که پول استراماچونی در بانک سپه رم است یا آخرین صحبت او که پول این مربی از طریقی شرکتی ترکیه ای تسویه خواهد شد!


با تمام تفاسیر امروز استقلالی ها که با استراحت روبرو و تمرینی ندارند چشم به رم ایتالیا دوختند تا تکلیف آندره آ استراماچونی و آینده اش در استقلال روشن شود، انتظاری که زیاد هم غیرطبیعی نیست چون به هر حال باشد نیمکت رهبری صدرنشین لیگ آن هم در آستانه بازی حساس با ماشین سازی در آغار دور برگشت لیگ نوزدهم تکلیف خود را بداند.

دیدگاه‌ها