کد خبر : 1656321 | 26 آذر 1398 ساعت 14:30 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

وزیر داخلی جنرالیتات

نگران هجوم هواداران بارسا به زمین هستیم

میکل بوش تایید کرد که احتمال ورود تماشاگر به درون زمین در بازی فردای بارسا و رئال در نوکمپ را در نظر گرفته اند.

نگران هجوم هواداران بارسا به زمین هستیم

به گزارش "ورزش سه"، فردا قرار است در نوکمپ تیم های بارسا و رئال در دیداری عقب افتاده به مصاف هم بروند. دیداری که قرار بود 4 آبان برگزار شود ولی به دلیل ناآرامی های بارسلون به تعویق افتاد.

این روزها پلاتفرم دیجیتال "سونامی دموکرات"، در حال جمع آوری امضا برای راه پیمایی اعتراضی در روز برگزاری ال کلاسیکو است و هزاران نفر قرار است در این اعتراضات حاضر شوند.

 

 

1461043

 

 

در آستانه این بازی حساس میکل بوش وزیر داخلی دولت محلی کاتالونیا(جنرالیتات) در مصاحبه با کادنا سر گفت:« این بازی از بالاترین حساسیت برخوردار است و درجه امنیتی آن 4 و در حد تهدیدهای تروریستی است. نمی توان هیچ احتمالی را برای این بازی نادیده گرفت ولی ما خواهان برقراری حداکثر امنیت برای تمام دست اندرکاران ال کلاسیکو هستیم. از کادر فنی تیم ها و بازیکنان گرفته تا داوران و ....»

 

بوش ادامه داد:« در تعطیلات ژانویه و روزهای مشرف به آن، اروپا شاهد حملات تروریستی بوده و این مقطع، مناسب ترین برای گروه های اخلالگر است. ال کلاسیکو هم می تواند بهانه خوبی برای این اتفاقات باشد چون علاقه مندی جمعی را به دنبال دارد. به شدت در حال تلاش هستیم تا بازی در نهایت آرامش برگزار شده و به اتمام برسد.»

 

هجوم به داخل زمین:« این یکی از احتمالاتی است که در نظر گرفته ایم. در طول تاریخ ال کلاسیکو چندین مورد از هجوم به داخل زمین داشته ایم و این قضیه سلامت بازیکنان و داوران را تهدید می کند. می دانم که پلیس محلی در تلاش است تا از این حیث نیز امنیت داخل ورزشگاه حفظ شود و هیچکس اجازه ورود به زمین را پیدا نکند و اگر هم این اتفاق رخ داد، به سرعت از آن جلوگیری شود.

مثل همه بازی ها از ورود سلاح سرد و بطری های شیشه ای به درون ورزشگاه جلوگیری خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها