کد خبر : 1665187 | 09 بهمن 1398 ساعت 18:05 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو: آرزوهای زیادی برای عمان دارم!

برانکو می‌گوید: هدف ما صعود به دور نهایی مقدماتی جام جهانی و کسب سهمیه جام ملت ها است، بازیکنان عمانی توانایی زیادی دارند.

برانکو: آرزوهای زیادی برای عمان دارم!

به گزارش "ورزش سه"، مراسم معارفه برانکو ایوانکوویچ در مسقط به عنوان سرمربی تیم ملی عمان، امروز برگزار شد. پس از معارفه، سرمربی جدید عمانی‌ها برنامه خود را در یک نشست خبری تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

* به تمام اهدافمان می‌رسیم

برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به سوالی راجع به فلسفه کاری اش گفت: برای هر مربی فلسفه ای خاص برای ساختن تیم وجود دارد. وقتی برنامه پیشنهادیم را به فدراسیون عمان دادم در آن یک برنامه جامع با اهداف مشخص وجود داشت. در شروع کار امکان تغییر همه چیز وجود ندارد ولی در طول زمان به هر آن چیز که برای تحقق اهدافمان نیاز باشد و برنامه های نوشته شده، دست خواهیم یافت.

 

* آرزوهای زیادی برای عمان در سر دارم

برانکو درباره تجربیات خود گفت: لازم است تاکید کنم که من سابقه و تجربه زیادی از حضور در تیم های ملی دارم. نه فقط در ایران بلکه در سال ۱۹۹۸ همراه تیم ملی کرواسی بودم و در خلال مشاهداتم نسبت به بازیکنان عمانی فهمیدم که استعدادهای زیادی وجود دارد که می‌توانند نتایج خوبی کسب کنند. ما آرزوها و اهدافی داریم که برای تحقق آن ها تلاش خواهیم کرد که نیاز به تلاش و اتحاد همگانی وجود دارد.

 

1473902

 

 

* هدف ما خدمت به تیم ملی است

وی با اشاره به اهدافش، اضافه کرد: به عنوان سرمربی تیم ملی و به همراه کادرفنی با فدراسیون فوتبال همکاری میکنیم که به نتایج لازم برسیم و هر آن چیزی که برای خدمت به تیم ملی نیاز است را انجام خواهیم داد.

 

* عمان توانایی صعود به دور بعد را دارد

ایوانکوویچ درخصوص تیم ملی عنوان اظهار داشت: هدفمان آمادگی تیم ملی عمان و بازیکنانش در دراز مدت است. الان در مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا حضور داریم و توانایی صعود به مرحله نهایی جام جهانی در تیم وجود دارد.

 

* باید جوانان را به تیم ملی بیاوریم

سرمربی سابق ایران درباره اهداف عملی در همان گفت: مهم‌ترین هدف ما صعود به دور نهایی مقدماتی جام جهانی و همچنین کسب سهمیه جام ملت های آسیاست. در این بین باید آمادگی تیم را برای جام خلیج فارس به دست بیاوریم و در جام ملت های آسیا هم عملکرد خوبی داشته باشیم. همچنین باید به بازیکنان جوان و با استعداد هم میدان بدهیم. البته سن آنقدر مهم نیست که توانایی فنی مهم باشد. کسی در تیم ملی بازی نمی‌کند مگر این که استحقاقش را داشته باشد.

 

1473901

 

 

* خوشحالم که جزوی از برنامه عمانم

برانکو ایوانکوویچ در پایان تاکید کرد: از حضور در عمان خوشحالم و ممنونم که من را جزو برنامه های خود قرار دادید. تاکید میکنم که ما تجربه لازم برای اداره تیم ملی را داریم.

دیدگاه‌ها