کد خبر : 1665674 | 12 بهمن 1398 ساعت 09:20 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیوستن اسطوره ژاپنی به بوتافوگو با درخواستی عجیب

کیسوکه هوندا، اسطوره فوتبال ژاپن و مدیر کل تیم ملی کامبوج به باشگاه برزیلی بوتافوگو پیوست تا حضور در هشتمین باشگاه دوران فوتبالی خود را تجربه کند.

پیوستن اسطوره ژاپنی به بوتافوگو با درخواستی عجیب

به گزارش "ورزش سه"، کیسوکه هوندا اسطوره فوتبال ژاپن که مدیریت تیم ملی کامبوج را به عهده دارد در نوامبر 2019 به باشگاه هلندی ویتس آرنهم پیوسته بود اما تنها بعد از چهار بازی در لیگ دسته برتر هلند و بعد از جدا شدن لئونید اسلاتسکی سرمربی وقت آرنهم این تیم را ترک کرد. حالا اعلام شده که هوندا به باشگاه برزیلی بوتافوگو پیوسته که در لیگ دسته برتر برزیل بازی می‌کند.

 

1474520

 

هوندای 38ساله که به عنوان مدیر کل تیم ملی کامبوج در کنار فلیکس دالماس به عنوان سرمربی این تیم آسیایی هم فعالیت می‌کند در فوتبال دنیا بیشتر به خاطر دوران حضورش در تیمهای آث میلان و زسکا مسکو شناخته می‌شود.

 

اما به گزارش روزنامه انگلیسی سان از یک اتفاق عجیب در انتقال هوندا به باشگاه بوتافوگو پرده برداشت. بر اساس این گزارش، هوندا تنها زمانی با انتقال به بوتافوگو موافقت کرده که این باشگاه برزیلی پذیرفته که در دوران حضور او در کشور برزیل برای رفت و آمد او یک اتوموبیل ضدگلوله تهیه کند.

 

1474519

 

ریودوژانیرو، شهر باشگاه بوتافوگو به عنوان یکی از خطرناک‌ترین شهرهای دنیا شناخته می‌شود و به طور میانگین از هر 100هزار نفر از ساکنین این شهر 39 نفر جان‌شان را به دلیل به قتل رسیدن از دست می‌دهند.

 

1474518

 

هوندا در دوران حضورش در تیم ملی ژاپن برای سامورایی‌های آبی 98 بازی ملی انجام داده و 37 گل ملی در کارنامه دارد.

 

 

دیدگاه‌ها