کد خبر : 1671904 | 12 اسفند 1398 ساعت 16:37 | 71.7K بازدید | 0 دیدگاه

مصائب حاشیه استوکس علیه پرسپولیس

پرسپولیس با توجه به اتفاقات رخ داده درباره آنتونی استوکس، ادامه لیگ و آسیا را بدون این بازیکن احتمالا باید دنبال کند.

مصائب حاشیه استوکس علیه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی استوکس که قرار بود با حضورش در جمع پرسپولیسی‌ها به نقطه قوت این تیم در خط حمله تبدیل شود، اکنون سرخ‌ها را وارد چالش بزرگی کرده است.


مهاجم ایرلندی باکیفیت پرسپولیس علیرغم ناآمادگی بدنی در همان مدت کوتاهی که برای این تیم به میدان رفت توانست نظرها را جلب کند و آنها امیدوار به آینده نگه دارد، از کوچکترین فرصت برای اینکه در همان شرایط پرحاشیه قرار گیرد سود برد. او که بعد از دیدار مقابل الشارجه در هفته دوم لیگ قهرمانان از یحیی گل محمدی 48 ساعت مرخصی گرفته بود، در ادامه با پایان این مهلت نه تنها به ایران بازنگشت که با انتشار تصاویری از تفریحات خود خشم سرمربی و مدیریت باشگاه را نیز در پی داشت.


با این شرایط هم آنها امیدوار بودند با اولتیماتوم به مهاجم ایرلندی خود، او را مجاب به بازگشت کنند. با این حال روز جمعه این بازیکن که قبل از این و در دورانی که از تراکتور جدا شده بود، اخبار مربوط به تحت تعقیب بودنش به واسطه پرونده خانوادگی‌اش شکل گرفته بود، در حضور در فرودگاه انگلیس با بازداشت مواجه شد.


این موضوع فارغ از بحث قراردادی که باید دید مدیریت باشگاه به چه شکل آن را دنبال خواهد کرد، یک خلا بزرگ برای پرسپولیس نیز شکل خواهد داد. یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات زمستانی و زمانی که با لیست باشگاه مواجه شد از میان نفرات مدنظر روی نام استوکس پافشاری داشت و روی این مهاجم ایرلندی حساب ویژه‌ای باز کرده بود. با این حال اکنون با بحث عدم بازگشت استوکس و شرایط سختی که پرسپولیس خصوصا در لیگ قهرمانان آسیا پیش رو خواهد داشت، غیبت این بازیکن می‌تواند به دردسر بزرگی آنها تبدیل شود. کریستین اوساگوآنا از نظر کیفی فاصله زیادی با معیار یحیی گل محمدی دارد و این مهاجم نیز طی هفته‌های اخیر نیمکت نشین شده تا بار دیگر زوج دوران برانکو ایوانکوویچ و بعد از آن فرناندو گابریل در خط حمله سرخپوشان با وحید امیری و علی علیپور شکل گیرد. این در حالیست که غیبت استوکس و در ادامه ناآمادگی و کیفیت موردبحث کریستین اوساگوآنا باعث شده تا یحیی نیز مجبور به سود بردن از این زوج (علیپور و امیری) شود. زوجی که شاید در آسیا نتواند به آن شکل که مدنظر کادرفنی است گره گشای سرخ‌ها لقب گیرد و غیبت آنتونی استوکس قطعا دردسر بزرگی برای آنها شکل خواهد داد.

دیدگاه‌ها