کد خبر : 1672231 | 14 اسفند 1398 ساعت 15:00 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای پرامید در تمرینات بی وقفه گل گهر(عکس)

در حالی که هنوز برنامه مسابقات لیگ برتر اعلام نشده اما همین بلاتکلیفی باعث شده تا برخی تیم ها تمریناتشان را کماکان ادامه بدهند.

به گزارش"ورزش سه" گل گهر امروز  دومین جلسه تمرینی اش را زیر  نظر مجید جلالی و کادرفنی در زمین الیاف تهران پیگیری کرد. این تیم براساس برنامه باید روز یکشنبه در اصفهان به مصاف سپاهان می رفت اما بازی های این هفته از سوی سازمان لیگ و بدلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد اما عدم اعلام یک تاریخ مشخص باعث شده که برخی تیم های کماکان تمریناتشان را با وجود فضای پراسترس تحت تاثیر این بیماری انجام بدهند.

 


گل گهر یکی از این تیم ها است که امروز دومین تمرینش را بعد از اعلام تعطیلی این هفته از رقابت های لیگ برتر پیگیری کرد. البته در صورتی که بازی های لیگ برتر و باشگاهی ایران به فروردین ماه منتقل شود آن وقت شاید جلالی نیز برنامه ریزی متفاوتی را برای تیمش در نظر بگیرد.


گل گهر بعد سه برد و سه تساوی در شش بازی اخیرش دو بازی دشوار دیگر در هفته های پیش رو باید به مصاف سپاهان و شهرخودرو برود و خوب می داند که کسب نتیجه در این بازی ها می تواند این تیم را در بازی های باقیمانده لیگ برتر در شرایط خوبی نسبت به گذشته قرار دهد. مجید جلالی برای حفظ روند و بالا نگه داشتن انرژی تیمش اینروزها کار سختی دارد و از همین رو تمرینات را با جدیت دنبال می کند.


او در دو هفته گذشته برابر صنعت نفت و استقلال به دو برد با ارزش رسیده و قصد ندارد اجازه دهد این روند موفقیت آمیز در هفته های حساس لیگ از بین برود.

 

 

 

عکس: مجتبی بادله

دیدگاه‌ها