کد خبر : 1673001 | 19 اسفند 1398 ساعت 15:55 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس دفاع بوروسیا دورتموند از شرایط تیم راضی است

هوملس: در پاریس 7 بر 6 هم ببازیم؛ صعود می‌کنیم

مدافع ملی‌پوش بوروسیا دورتموند بعد از پیروزی برابر مونشن گلادباخ گفت که الآن نوبت شکست دادن پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا است.

هوملس: در پاریس 7 بر 6 هم ببازیم؛ صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، به‌عنوان ستون اصلی زنجیره سه‌گانه دفاعی دورتموند، مت هوملس شاهد پیروزی خفیف و باارزش 2-1 هم‌تیمی‌هایش در برابر گلاد باخ بود.


او در مصاحبه‌ای با کیکر در مورد مبارزه قهرمانی با بایرن‌مونیخ و دیدار برگشت مقابل پاری سن ژرمن صحبت کرد.


مت هوملس بعد از بازی گفت: بسیار خوشحالیم که در این دیدار توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم. تا قبل از دیدار برابر بایرن‌مونیخ سه بازی دیگر پیش رو داریم. می‌خواهیم در هر سه بازی پیروز شویم تا باروحیه خوبی برابر بایرن به میدان رویم.


او در ادامه افزود: در زمستان، بوروسیا دورتموند با ستاره تک تیراندازی به نام ارلینگ هالند (9 گل در 8 بازی لیگ) و امره جان یک بازیکن ملی و بین‌المللی تقویت‌شده است. امره به عنوان یک مرد برنده در اکثر دوئل‌ها در خط میانی بازی می‌کند و در کل می‌توان گفت دو خرید بی‌نظیر چرخ‌های تیم را بهتر از هرزمانی به حرکت درآورده‌اند.»

 

1450471


هوملس از اینکه در مرکز زنجیره سه‌گانه در کنار دن اکسل زاگادو و لوکاس پیسچک قرار دارد، بسیار خوشحال است. او درخصوص این دو بازیکن معتقد است که خط دفاع دورتموند با حضور این دو به ثبات همیشگی‌اش بازگشته است.


قهرمان جهان 2014 پس از پیروزی "2-1" در گلادباخ " با جزئیات بیشتری توضیح داد: ما در چند دیدار اخیر سبک بازی خود را تغییر داده ایم که خوشبختانه این تغییرات جواب داده است. تغییر دادن سبک بازی اصلا آسان نیست اما ما کنار آمده ایم. با آمدن ارلینگ هالند و امره جان شرایط تیم بهتر شده است.


هوملس همچنین درباره دیدار برابر پاری سن ژرمن گفت: در این دیدار باید به هر طریقی شده است صعود کنیم. شاید 7 بر 6 تن به شکست دهیم اما بازهم خوب است چرا که ما صعود می کنیم. باید در این دیدار حساس به پیروزی برسیم تا مقتدرانه به دور بعد راه پیدا کنیم.


 گفتنی است بوروسیا دورتموند در دیدار رفت با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیده است و با کسب یک تساوی به دور بعد راه پیدا می کند.

دیدگاه‌ها