کد خبر : 1687014 | 11 خرداد 1399 ساعت 20:49 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

سانتیاگو برنابئو برای فصل بعد آماده می شود(عکس)

اخیراً مسئولان باشگاه رئال مادرید روند بازسازی ورزشگاه خانگی خود یعنی سانتیاگوبرنابئو را آغاز کرده‌اند.

سانتیاگو برنابئو برای فصل بعد آماده می شود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو ماه پیش و بعد از شیوع گسترده ویروس کرونا در قاره اروپا و البته کشور اسپانیا، رقابت‌های لالیگا به حالت تعلیق در آمد. با این حال طی روزهای گذشته مشخص شد مسابقات لالیگا از ماه ژوئن پیگیری خواهد شد و تیم‌ها ادامه بازی‌های خود را پشت درهای بسته و در ورزشگاه های خالی از تماشاگر برگزار خواهند کرد.

 

رئال مادرید از وقفه به وجود آمده در مسابقات استفاده کرد و در این مدت برای بازسازی ورزشگاه خانگی خود یعنی سانتیاگوبرنابئو اقدام کرد؛ کاری که پیش از این هم مسئولان رئال به دنبال یافتن فرصتی برای انجام آن بودند.

 

ادامه بازی های خانگی رئال مادرید در فصل جاری اما در ورزشگاه دی استفانو برگزار خواهد شد؛ موضوعی که به مسئولان لوس بلانکوس اجازه می‌دهد تا فرصت کافی را برای بازسازی کامل برنابئو در اختیار داشته باشند.

 

از طرف دیگر برنامه این است که از ماه سپتامبر تا نوامبر، حداکثر 30 درصد ظرفیت ورزشگاه ها پر شود و سپس از نوامبر تا ژانویه نیز نیمی از ظرفیت ورزشگاه ها به هواداران اختصاص داده شود. برنامه نهایی این است که از ژانویه 2021 نیز حضور هواداران بدون محدودیت باشد. این در حالیست که تا آن زمان سانتیاگوبرنابئو آماده پذیرایی از بازی های خانگی رئال مادرید خواهد بود.

 

 

1500172

 

1500173

 

1500175

 

 

1500176

دیدگاه‌ها