کد خبر : 1690047 | 27 خرداد 1399 ساعت 17:32 | 34.8K بازدید | 1 دیدگاه

عصبانیت شدید سرمربی یوونتوس؛ دیگر بس کنید!

مائوریتزیو ساری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس نشست خبری پرحاشیه ای را سپری کرد.

عصبانیت شدید سرمربی یوونتوس؛ دیگر بس کنید!

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب یوونتوس در فینال کوپا به مصاف ناپولی خواهد رفت و مائوریتزیو ساری در کنفرانس مطبوعاتی این دیدار حاضر شد. اما دو بار، یکی وقتی او را هوادار ناپولی خطاب کردند و بار دیگر وقتی به اولین جام احتمالی مائوریتزیو ساری در ایتالیا اشاره شد، سرمربی یوونتوس با عصبانیت پاسخ داد.

 

مائوریتزیو ساری گفت: "ما در یک شرایط خاص هستیم. بازی ها بسیار دشوار خواهند بود و همین مسئله در مورد جنبه های ذهنی و تاکتیکی نیز صدق می کند. همه بخشی از دوره غیر طبیعی است، من بازی ناپولی را تماشا کردم و می دانم این تیم سعی دارد حریفان خود را به جلو بکشاند و منتظر بماند. من نمی دانم که این انتخاب بوده یا به دلیل وضعیت جسمی چنین تاکتیکی اتخاذ شده، اما ناپولی تیمی است که اخیرا خود را بسیار خوب نشان داده و بازی مقابل آنها آسان نخواهد بود.

 

1484291

 

شانس بردن اولین جام در ایتالیا؟ من از شنیدن چنین حرف هایی واقعا عصبی می‌شوم. من در دسته هایی پایین تر طی هشت سال، هشت بار به رده بالاتر صعود کردم که حصول این کارنامه از آنچه شما روزنامه نگارن تصور می کنید دشوارتر است. همیشه داشتن انگیزه برای بدست آوردن جام های بیشتر مهم است و تمایلی فراوان در تیم برای فتح جام وجود دارد.

 

آیا من هوادار ناپولی هستم؟ شنیدن این حرف ها دیگر کافی است، این باشگاه مربوط به گذشته بوده و پرونده اش برای من بسته شده است. من روی تیم خودم تمرکز می کنم و به ناپولی علاقه ای ندارم. من خوشحالم که یوونتوس در فینال حضور دارد.

 

شرایط کریستیانو رونالدو؟ او در دیدار مقابل میلان نمایشی مانند بازیکنان دیگر تیم ارائه داد. رونالدو خوب شروع کرد اما در ادامه کمتر در جریان بازی قرار گرفت، اما این مسائل با توجه به شرایط فعلی عادی هستند. رونالدو در بخش دفاعی نیز به تیم کمک می‌ کند و از نظر من در وضعیت خوبی قرار دارد. اشاره پست رونالدو بی معنی است، زیرا سه متر این طرف‌ یا آن طرف‌ فرقی نمی‌ کند."

دیدگاه‌ها