کد خبر : 1693302 | 12 تیر 1399 ساعت 15:50 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه اضطراری مدیر برنامه های گریزمان با بارسلونا

خواهر آنتوان گریزمان که مدیر برنامه های او محسوب می شود امروز وارد بارسلونا خواهد شد و قرار است ملاقاتی با جوزپ ماریا بارتومئو(رئیس بارسا) داشته باشد.

جلسه اضطراری مدیر برنامه های گریزمان با بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، به میدان رفتن آنتوان گریزمان در ثانیه‌های پایانی دیدار بارسلونا و اتلتیکو و انتقادهای تند برادر و پدر او از سرمربی بارسلونا به این خاطر، او را به یکی از چهره‌های جنجالی این روزهای باشگاه کاتالان تبدیل کرده. البته مشکل گریزمان با بارسلونا به همین بازی خلاصه نمی‌شود. او در چهار بازی اخیر بارسلونا در دوران پساکرونا در سه بازی از ابتدا به میدان نرفته.

 کیکه ستین سرمربی بارسا برای بازی سه شنبه شب برابر اتلتیکو، لوئیس سوارز و لیونل مسی را در خط حمله به میدان فرستاد و مهاجمانی چون آنتوان گریزمان، آنسو فاتی و مارتین برایثویت روی نیمکت نشستند.

عجیب تر اینکه گریزمان در دو دقیقه پایانی وارد زمین شد؛ در حالی که بازیکنی 17 ساله مثل فاتی دقایق بیشتری فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. به عقیده بسیاری، ستین اینگونه قصد تحقیر ستاره فرانسوی را داشت.

 

در پی این اتفاقات که حواشی فراوانی نیز به دنبال داشت، خواهر گریزمان امروز وارد بارسلونا خواهد شد و جلسه ای اضطراری با رئیس باشگاه خواهد داشت. طبق ادعای اکیپ، گریزمان تمایلی برای جدایی از بارسا ندارد. او همچنین بر خلاف شایعات موجود، قصد ندارد در قبال بازگشت نیمار راهی پی اس جی شود. گریزمان معتقد است که کیکه ستین آینده ای در بارسا ندارد و خوشبین است در برنامه های سرمربی بعدی بارسا جایگاه محکم تری داشته باشد.

 

تیتر یک شماره امروز اکیپ هم به گریزمان اختصاص دارد: ترس از شکست

 

1507926

دیدگاه‌ها