کد خبر : 1693309 | 12 تیر 1399 ساعت 16:35 | 220.6K بازدید | 48 دیدگاه

حمله عجیب ستاره سابق فرانسوی به مسی

گریزمان از که می‌ترسد؟ مسی 1/5 متریِ اوتیسمی؟

کریستوف دوگاری با به کار بردن الفاظی عجیب علیه لیونل مسی از گریزمان خواست که ترسی از فوق ستاره آرژانتینی نداشته باشد!

گریزمان از که می‌ترسد؟ مسی 1/5 متریِ اوتیسمی؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روزهایی پرتنش و بحرانی را پشت سر می گذارد. پس از سه تساوی در 4 بازی و از دست دادن شش امتیاز، این تیم خطر از دست رفتن قهرمانی لالیگا را بیش از پیش حس می کند و اگر رئال امشب بر ختافه پیروز شود، فاصله با کهکشانی ها به 4 امتیاز افزایش خواهد یافت.

در چنین اوضاع و احوالی ورود گریزمان به زمین در دقیقه 90 بازی بارسا و اتلتیکو نیز بسیار خبرساز شد و رسانه ها از آن به تحقیر ستاره فرانسوی تعبیر کردند. ستین در نشست خبری پس از بازی گفت که از گریزمان عذرخواهی نخواهد کرد که با پاسخ تند پدر این بازیکن روبرو شد.

 

 

1507752

 

 

برخی معتقدند این یک تاکتیک برای عصبانی کردن گریزمان به منظور فروش او در فصل نقل و انتقالات است. ستاره ای که با 120 میلیون یورو از اتلتیکو به بارسا پیوست اما نتوانسته انتظارات را بر آورده سازد. همچنین مدت هاست این شایعه وجود دارد که لیونل مسی تمایل داشت تا مبلغ هزینه شده برای جذب گریزمان، صرف بازگرداندن نیمار شود و او رابطه ای دوستانه با ستاره فرانسوی ندارد و حتی در زمین به او پاس نمی دهد.

 

 

1507938

 

 

کریستوف دوگاری ملی پوش سابق فرانسوی که سابقه یک سال بازی برای بارسا را هم دارد، در مصاحبه با رادیو مونته کارلو به انتقاد از گریزمان پرداخت و مسی را هم از الفاظ عجیبش بی نصیب نگذاشت.

او در این رابطه گفت:« گریزمان از چه کسی در بارسا می ترسد؟ از یک فوتبالیست 1.5 متری نیمه اوتیسمی؟ تنها کاری که او باید انجام دهد، شهامت بیشتر در رختکن تیم است. یک سال است می گویند مسی با گریزمان مشکل دارد. معتقدم او باید رودررو این مشکل را حل کند. درست است که مسی در زمین می تواند به گریزمان بیشتر پاس بدهد ولی صادقانه بگویم که این مساله من را شگفت زده نمی کند. گریزمان زیادی توپ از دست می دهد و در زمین خجالتی بازی می کند. او باید با مسی صحبت کند و این مشکل به گونه ای دیگر قابل حل شدن نیست.»

 

 

1507753

 

 

دوگاری به کیکه ستین نیز حمله کرد و گفت:« ستین انسان خوبی است ولی مربی ای در سطح بارسلونا نیست. او یک مربی کاملا معمولی است. ستین نمی داند چگونه باید تعویض کند. برابر اتلتیکو و دقیقه 85، سرخیو بوسکتس را بیرون کشید تا آنسو فاتی را وارد میدان کند. گریزمان را هم دقیقه 90 وارد زمین کرد. معتقدم او قصد تحقیر گریزمان را نداشت بلکه مشکل اینجاست که نمی داند چطور تعویض کند و از تیمش چگونه بازی بگیرد. اطمینان دارم که او چیزی بر علیه گریزمان ندارد. بارسا برای ستین بیش از اندازه بزرگ است و به همین دلیل تمرکزش را از دست داده.»

دیدگاه‌ها