کد خبر : 1694533 | 18 تیر 1399 ساعت 11:30 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

جدال مربیان آبی در لیگ یک (عکس)

دیشب در آخرین بازی هفته بیست و هشتم لیگ یک دو تیم نیروی زمینی وهوادار به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم تهرانی با نتیجه دو بر یک به سود تیم هوادار پایان یافت.

جدال مربیان آبی در لیگ یک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حاشیه جالب این دیدار تقابل دو مربی استقلالی بود. امید رضا روانخواه و رضا عنایتی. امید رضا روانخواه زودتر از  رضا عنایتی وارد فضای مربیگری شد اما اولین فصلی است که به عنوان سرمربی روی نیمکت یک تیم دسته اولی می نشیند. او پیش تر فضای کار مربیگری را در سپیدورد تجربه کرده بود که با حواشی زیادی برای او همراه بود رضا عنایتی هم ابتدای فصل کار مربیگری را با تیم قشقایی شروع کرد اما حضور او در این تیم خیلی دوام نداشت و در میانه های راه شیراز را ترک کرد.  رضا عنایتی اما اینبار روی نیمکت تیم هوادار روزهای بهتری را تجربه می کند وتیمش را تا میانه های جدول بالا آورده است. اگر چه هوادار شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد اما با ثباتی که به آن دست پیدا کرده می تواند در هفته های پایانی باز هم ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان باشد و در نهایت به جایگاه بهتری دست یابد.

 

 

حضور استقلالی ها روی نیمکت تیم های دسته اولی به طور حتم در آینده منجر به ظهور مربیان خوبی از خانواده آبی خواهد شد. دنیای مربیگری با دنیای بازیگری تفاوت های زیادی دارد و مربی برای ارایه عملکرد خوب در تیم های بزرگ نیاز به کسب تجربه در تیم های کوچک دارد و راهی که امید رضا روانخواه و رضا عنایتی در پیش گرفته اند بهترین مسیر است. از همه مهمتر اینکه به آنها نشان خواهد داد که عیار مربیگری اشان چه اندازه است و آیا می توانند در این مسیر موفق شوند یا نه.

 

 

در شرایطی که هوادار انسجام خوبی در بازی های لیگ یک دارد نیروی زمینی در خطر سقوط به دسته دوم است و برای ماندن در بازی های آتی باید در امتیازگیری تیم موفقی نشان دهد. بر همین اساس باید گفت هفته های پایانی هفته های سختی برای امید رضا روانخواه جوان خواهد بود. نکته مثبت تیم او جوانی و انگیزه است که شاید همین دو عامل موجب شد که در نهایت نیروی زمینی در جدول تیم های دسته اولی باقی بماند.

دیدگاه‌ها