کد خبر : 1695006 | 20 تیر 1399 ساعت 22:20 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

هت‌تریک معراج در مهار پنالتی؛

اسماعیلی با توپ پر به ترکیب ذوب آهن بازگشت

اشتباهات مهدی خلیل باعث شد تا لوکا در سومین حضورش به عنوان سرمربی ذوب آهن به دروازه بان جوان تیمش اعتماد کند.

اسماعیلی با توپ پر به ترکیب ذوب آهن بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، اشتباهات پی در پی محمد باقر صادقی که قرار بود جانشینی برای رشید مظاهری باشد، سبب شد تا علیرضا منصوریان روزهای بسیار سختی را در اصفهان تجربه کند تا نوبت به یوسف بهزادی رسید؛ اما این گلر هم آن چیزی نبود که منصوریان انتظار داشت و اشتباهات در دریافت گل برای ذوب آهن با عملکرد ضعیف دروازه بان های تیم ادامه داشت.


پس از این اتفاقات منصوریان به معراج اسماعیلی گلر وقت تیم ملی امید ایران اعتماد کرد و از او علیرغم جانی در ترکیب تیمش استفاده کرد؛ تصمیمی که در آن مقطع جواب داد و معراج نمایش های بسیار خوبی داشت و دو بار هم مقابل نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران موفق به مهار پنالتی شد تا نقش مهمی در 4 امتیاز تیمش داشته باشد.


البته مصدومیت اسماعیلی در ادامه سبب شد تا مدیران باشگاه و علیرضا منصوریان در نیم فصل به سراغ مهدی خلیل گلر لبنانی تیم بروند؛ دروازه بانی که در دو شکست اخیر سبزپوشان مقابل شهرخودرو و پیکان عملکرد بسیار ضعیفی داشت تا بار دیگر نوبت اینبار توسط لوکا به اسماعیلی برسد.


اسماعیلی هم به خوبی پاسخ این اعتماد را داد و با مهار پنالتی شاهینی ها که درست دقایقی پس از گل احسان پهلوان انجام شد، سبب شد تا تیمش همچنان پیروزی اش را حفظ کند و در ادامه گل مارکوویچ از راه رسید تا ذوب آهن با پیروزی به رختکن برود.


در شروع نیمه دوم ذوب اهن با گل نژاد مهدی از میزبان خود پیش افتاده و در صورت پیروزی سبزپوشان، نقش اسماعیلی در این سه امتیاز حساس بسیار زیاد خواهد بود.

دیدگاه‌ها