کد خبر : 1702259 | 25 مرداد 1399 ساعت 19:27 | 48K بازدید | 0 دیدگاه

اصرار دیاباته برای فیکس شدن جواب داد

اعلام ترکیب استقلال برای نایب قهرمانی لیگ

ترکیب استقلال برای دیدار با پیکان تهران مشخص شد.

اعلام ترکیب استقلال برای نایب قهرمانی لیگ

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم فرهاد مجیدی، سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، هرویه میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، شیخ دیاباته و مهدی قایدی یازده بازیکن استقلال در مصاف با پیکان هستند.

 


همچنین حسین پورحمیدی، سینا خادمپور، آرش داجلیری، عارف غلامی، فرشید باقری، میلاد زکی‌پور، امیرحسین خدامرادی، محمد عابدی و علی دشتی روی نیمکت تیم استقلال در این بازی حضور دارند.

 

فرهاد مجیدی برای بازی با پیکان با توجه به غیبت فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری بار دیگر سیستم 2-4-4 را انتخاب کرده و تیمش را با این شیوه به میدان خواهد فرستاد. بر این اساس روزبه چشمی و سیاوش یزدانی دو مدافع وسط آبی پوشان هستند و عارف غلامی از روی نیمکت کار را دنبال خواهد کرد. همچون دیدار قبلی با سپاهان محمد دانشگر مدافع راست آبی ها است و هرویه میلیچ به عنوان دفاع چپ توپ خواهد زد.


در خط هافبک وریا غفوری به عنوان هافبک راست کارش را دنبال می کند و آرش رضاوند در جناح چپ بازی خواهد کرد. همچنین مسعود ریگی و علی کریمی دو هافبک وسط آبی پوشان مقابل پیکان هستند.
نکته قابل توجه در ترکیب استقلال بازی کردن شیخ دیاباته است. با این که گفته می شد مجیدی قصد دارد مهاجم مالیایی تیمش را نیمکت نشین کرده و به او برای دربی استراحت بدهد اما اصرار این بازیکن برای حضور در ترکیب جواب داد و به عنوان یار فیکس و به عنوان زوج مهدی قایدی بازی می کند.

دیدگاه‌ها