کد خبر : 1703985 | 03 شهریور 1399 ساعت 13:43 | 22.9K بازدید | 1 دیدگاه

مقابل در فدراسیون فوتبال اتفاق افتاد

ون سفید و اعضای هیئت رییسه؛ یک ماجرای کمدی!

حضور خبرنگاران در محوطه اطراف فدراسیون فوتبال دردسر همیشه اعضای هیات رییسه بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه با مخالفت روابط عمومی فدراسیون فوتبال و به بهانه کرونا، مدتی خبرنگاران میدانی قادر نبودند در حوزه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ رفت و آمدها را ثبت کنند اما ممنوعیت دوباره شکسته شده و هر روز صبح تعداد زیادی خبرنگار در اطراف این محل پر خبر حضور یافته‌اند.

امروز صبح با انتشار خبر جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال، خبرنگاران با دوربین و موبایل خود را به محل فدراسیون رسانده‌اند تا خروج هر جنبنده‌ای را در آنجا ثبت کنند.

 

مهمترین اتفاق بعد از حضور مهدی تاج، محمدرضا ساکت و همچنین علیرضا خطیر، قرار دسته جمعی اعضای هیات رییسه در مجلس بود که قرار بود با یک ون انجام شود.

 

1522083

 

اعضای هیات رییسه با توجه به اینکه حضور و نشستن‌شان در این ون ممکن است تصویر ناخوشایندی را ثبت کرده و باعث طعنه و تمسخرهای بعدی شود، دوست ندارند حضور در این ون را با حضور خبرنگاران انجام دهند و در این بین نیز مجبور به پاسخگویی به خبرنگاران چابک حاضر در صحنه شوند.

در حال حاضر دقایق طولانی است که آنها برای چگونگی سوار شدن بر ون، در حال رایزنی و نقشه پردازی هستند. ون سفید یک بار سر کوچه رفت و یک بار قرار بود در پارکینگ سرنشینان را سوار کند و در نهایت نیز قرار شد همان کاری که باید طبیعی انجام شود، انجام شود و اعضای هیات رییسه جلوی در فدراسیون سوار این خودروی سفید و بزرگ شوند. خودرویی که آنها را به در مجلس خواهد برد تا روی مساله پر سر و صدای این روزها (قرارداد مارک ویلموتس) به اعضای فراکسیون مجلس توضیح دهند.

 

 

دیدگاه‌ها