کد خبر : 1704495 | 05 شهریور 1399 ساعت 22:58 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

گیتاری که همیشه کوک است

گل صعود برای تو نوشته شده بود ارسلان(عکس)

ارسلان مطهری ؛کمتر کسی فکرش را میکرد که انتقال این بازیکن در نیم فصل به استقلال، تا این اندازه برای آبی ها خوش یمن باشد.

 گل صعود برای تو نوشته شده بود ارسلان(عکس)

به گزارش ورزش سه ، پس از اینکه فرهاد مجیدی تصمیم گرفت مطهری را از ذوب آهن به خدمت بگیرد، خیلی ها بابت این خرید از مجیدی انتقاد می کردند و با بهانه ای از جمله اینکه مطهری در حد استقلال نیست، خیلی زود حاشیه ها را برای پسرک آبی دل به وجود آوردند.


 ولی پسر گرمساری آبی ها، خیلی زود خودش را نشان داد. ارسلان در دومین دیداری که لباس آبی استقلال را بر تن کرد، در مقابل الریان 2 بار دروازه این تیم قطری را باز کرد تا تیم مجیدی جواز حضور در مرحله اصلی لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد.


پس از آنکه شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت، شهرآورد برگشت را نیز از دست داد، کمتر کسی امیدی به درخشش مطهری در حساس ترین دیدار فوتبال ایران داشت. اما او نه تنها در این راه حساس کم نیاورد بلکه با 2 گلی که در شهرآورد برگشت وارد دروازه بیرانوند کرد، به محبوبیت باور نکردنی ای در نزد هواداران استقلال دست پیدا کرد.

 

1522833

 


مطهری که در مدت زمان کم حضورش با پیراهنی که سالها در شوق پوشیدنش به سر می برد، توانست عصای دست فرهاد باشد و با گلزنی های متعدد، گره از مشکلات استقلال باز کند تا آبی پوشان به مقام نائب قهرمانی لیگ برتر دست یابند.


ارسلان مطهری در شهرآورد حساس و مهم نیمه نهایی جام حذفی، در دقایق پایانی، به بازی آمد و توانست پنالتی سرنوشت ساز شهرآورد نود و سوم را وارد دروازه رادوشوویچ کند تا استقلال طلسم 3 سال پیروز نشدن مقابل پرسپولیس را بشکند و راهی دیدار فینال جام حذفی شود.


گیتار ارسلان پس از گل کردن پنالتی چهارم، برای یک رقص آبی به وسعت یک دریای چند میلیون نفری کافی بود تا حالا استقلال با مجیدی خودش را در آستانه کسب یک جام قهرمانی در فوتبال ایران ببیند.

 

1522834

 

1522835

 

1522836

 

 

 

 

دیدگاه‌ها