کد خبر : 1716583 | 10 آبان 1399 ساعت 15:34 | 24.6K بازدید | 1 دیدگاه

هازارد داخل، وینیسیوس روی نیمکت

رسمی، زیدان با مثلث هجومی محبوب برابر اوئسکا

ادن هازارد که مصدومت را به دست فراموسی سپرده، امروز از ابتدا در ترکیب تیمش برابر اوئسکا قرار گرفت.

رسمی، زیدان با مثلث هجومی محبوب برابر اوئسکا

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد پس از هفته ها مصدومیت سه شنبه شب در بازی با گلادباخ توانست اولین بازی فصل خود را برای رئال انجام دهد. گران ترین خرید تاریخ رئال با ورودش به میدان روند تیمش را هجومی تر کرد و رئال توانست بازی 2-0 باخته را با تساوی عوض کند.

بازگشت هازارد خبر خوبی برای زیدان و هواداران رئال بود و او با ورودش به جای وینیسیوس که نمایش ضعیفی ارائه داده بود و بارها توپ ها را تقدیم بازیکن گلادباخ می کرد، رئال را به سمت تساوی سوق داد.

 

 

1539078

 

 

مشخص بود که با نمایش ضعیف وینیسیوس که داد کریم بنزما را هم در آورد، برای او تبعات خواهد داشت. به خصوص با بازگشت ادن هازارد پیش بینی می شد ستاره برزیلی 20 ساله راهی نیمکت شود.

همین اتفاق نیز افتاد و زین الدین زیدان ادن هازارد را در ترکیب ابتدایی رئال برابر اوئسکا قرار داد. دیداری که از ساعت 16.30 در ورزشگاه دی استفانو شروع خواهد شد.

 

 

1539887

 

 

به این ترتیب زیزو بالاخره پس از مدت ها مثلث تهاجمی محبوب خود یعنی بنزما، هازارد و مارکو آسنسیو را از ابتدا در ترکیب گذاشته و خوشبین است از بازی امروز هر سه امتیاز را کسب کند.

 

 

1539886

 

 

نکته دیگر ترکیب رئال نیمکت نشینی فرلاند مندی است و به جای او مارسلو از ابتدا در ترکیب قرار دارد. لوکاس واسکز هم مثل دو بازی گذشته رئال در نقش دفاع راست حاضر خواهد بود. تونی کروس در این بازی نیمکت نشین است و لوکا مودریچ جای او را گرفته است. زیرو همچنین امروز ادر میلیتائو را کنار راموس در قلب دفاع گذاشته است و به واران استراحت داد.

 

 

1539888

 

 

ترکیب اصلی رئال برابر اوئسکا: کورتوا، لوکاس، راموس، میلیتائو، مارسلو، کاسیمیرو، والورده، مودریچ، آسنسیو، هازارد و بنزما

 

 

1539947

 

دیدگاه‌ها