کد خبر : 1722210 | 09 آذر 1399 ساعت 18:22 | 41.5K بازدید | 4 دیدگاه

بارسلونا 4 - 0 اوساسونا؛ تقدیم به مارادونا

بارسلونا با ارائه نمایشی درخشان با چهار گل اوساسونا را مغلوب کرد.

بارسلونا 4 - 0 اوساسونا؛ تقدیم به مارادونا


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته های اخیر در لالیگا و لیگ قهرمانان روند رو به رشدی داشته و امروز نیز در استادیوم خانگی خود موفق شد با چهار گل اوساسونا را شکست داده و شرایط خود را در جدول بهبود بخشد. لیونل مسی گل چهارم بارسلونا را به دیگو مارادونا، ستاره فقید آرژانتین تقدیم کرد.

 

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه چهارم تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما ضربه آنتوان گریزمان روی خط بازگردانده شد و در ادامه نیز فیلیپ کوتینیو در گلزنی ناکام ماند. دقایقی بعد و روی پاس لیونل مسی بود که کوتینیو در گوشه سمت راست محوطه فرصت خوبی برای زدن گل اول بارسلونا داشت، اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 30 بارسلونا به گل اول دست یافت. در دو مرحله ضربات مارتین برایثویت و کوتینیو توسط هررا دفع شد، اما در بار سوم این بار برایثوایت موفق شد از فاصله ای نزدیک گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

1548469

 

حملات بارسلونا ادامه یافت و این تیم در دقیقه 41 به گل دوم نیز دست یافت. ارسال یوردی آلبا را مدافعان اوساسونا دفع کردند، اما آنتوان گریزمان با یک ضربه والی فوق العاده به گوشه دروازه موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند و در نهایت بارسلونا با برتری 0-2 راهی رختکن شد.

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که روبن گارسیا با حرکت از سمت راست مقابل دروازه بارسلونا صاحب فرصت شد، اما ضربه زمینی او با عکس العمل مارک تراشتگن همراه بود.

 

اما در دقیقه 57 بارسلونا به گل سوم هم رسید. روی اشتباه مدافعان اوساسونا، توپ در سمت چپ به گریزمان رسید و ارسال عرضی او با ضربه دقیق و تمام کننده کوتینیو در مقابل دروازه همراه بود تا گل سوم به ثمر برسد.

 

1548468

 

دقایقی بعد و روی حرکت گارسیا بود که تورس درون محوطه بارسلونا می توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند، اما ضربه او به دیرک دروازه تراشتگن برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 74 لیونل مسی گل چهارم را به ثمر رساند. کاپیتان بارسلونا از پشت محوطه اقدام به ضربه زدن کرده و شوت او به گوشه دروازه اوساسونا رفت. مسی بعد از گلزنی لباس تیم سابق خودش و مارادونا یعنی نیواولدبویز را نشان داده و به اسطوره فقید کشورش ادای احترام کرد.

 

1548470

 

در دقیقه 84 عثمان دمبله با حرکت از چپ می توانست گل پنجم تیمش را نیز به ثمر برساند، اما ضربه او به تور کنار دروازه برخورد کرد. در اوقات اضافی هررا عکس العملی تماشای مقابل ضربه ایستگاهی مسی نشان داد تا در نهایت بارسلونا با همان چهار گل حریف خود را شکست دهد.

دیدگاه‌ها