کد خبر : 1723414 | 15 آذر 1399 ساعت 16:02 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای ESPN

تماس های مداوم نیمار و مدیر PSG با مسی

نیمار و لئوناردو این روزها سخت در تلاشند تا لیونل مسی را برای جدایی از بارسا و پیوستن به پی اس جی متقاعد کنند.

تماس های مداوم نیمار و مدیر PSG با مسی

به گزارش "ورزش سه"، نیمار پس از بازی پی اس جی و منچستریونایتد که با دبل او و برتری 1-3 پاریسی ها همراه بود، در یک مصاحبه صراحتا گفت که دوست دارد فصل بعد دوباره با لئو مسی هم تیمی شود و هر کاری خواهد کرد تا این اتفاق رخ بدهد.

نیمار 4 سال در بارسا با مسی هم تیمی بود و از سال 2017 برای پی اس جی بازی می کند. هرچند او مشخص نکرد در کدام تیم با مسی هم تیمی خواهد شد ولی گمانه زنی ها حاکی از آن هستند که منظور نیمار، پی اس جی بوده است.

 

 

1550414

 

 

ریوالدو اسطوره برزیلی بارسا روز گذشته در واکنش به مصاحبه نیمار حرف جالبی زد:« وقتی نیمار می گوید دوست دارد دوباره کنار مسی بازی کند، قطعا از چیزی خبر داشته و مطلع بوده که پی اس جی قصد جذب مسی را دارد. صادقانه بگویم که تماشای دوباره زوج مسی و نیمار حتی اگر در پی اس جی باشد نیز فوق العاده خواهد بود.»

 

 

1550416

 

 

طبق ادعای "ESPN"، تماس های نیمار و نیز لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی با مسی از تابستان و زمانی که او درخواست جدایی از بارسا را مطرح کرد، شروع شد و حتی پس از ماندنی شدن مسی نیز ادامه داشته است. نیمار حتی صراحتا از لئوناردو درخواست کرده تا هر کاری لازم است برای جذب مسی انجام دهد و به همین دلیل ارتباط لئوناردو با اطرافیان مسی قطع نشده است.

اکنون باید دید مدیر ورزشی پی اس جی پیشنهادی قانع کننده به مسی ارائه خواهد داد تا باعث شود او از تمدید با بارسا خودداری کند یا در نهایت مسی تصمیمی دیگر خواهد گرفت. به نظر می رسد لئوناردو تحت فشار نیمار این روزها در حال برنامه ریزی برای ارائه بهترین پیشنهاد به فوق ستاره آرژانتینی است.

دیدگاه‌ها