کد خبر : 1724002 | 17 آذر 1399 ساعت 22:39 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

ناگلسمان: یونایتد تا آخرین لحظه خطرناک است

جولیان ناگلسمان، سرمربی لایپزیش مدعی شد تنها راه حل این تیم کسب پیروزی برابر منچستریونایتد است.

ناگلسمان: یونایتد تا آخرین لحظه خطرناک است

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش در دیدار رفت شکستی عجیب برابر منچستریونایتد را تجربه کرده و با پنج گل در اولدترافورد شکست خورد. حالا لایپزیش فردا شب در خانه خود پذیریای یونایتد است و جولیان ناگلسمان معتقد است شکست در دیدار رفت درس هایی برای شاگردانش به همراه داشته است.

 

جولیان ناگلسمان گفت: کاری به بازی گذشته نداریم و شرایط این گروه برای هر دو تیم پیچیده است. شکست سنگین در بازی رفت شرایط را دشوار کرده و برای رهایی از این شرایط باید در بازی فردا شب پیروز شویم. یونایتد از هفته ابتدایی در صدر جدول بوده، اما شکست مقابل پاری سن ژرمن شرایط جدول را تغییر داده است.

 

1540837

 

در دیدار رفت مقابل منچستریونایتد اینقدر ضعیف نبودیم که پنج گل دریافت کنیم، اما به هر حال درس هایی از بازی رفت گرفتیم. اما در آن دیدار موقعیت های خطرناک زیادی روی دروازه یونایتد خلق نکردیم و در محوطه جریمه حریف به اندازه کافی تهاجمی ظاهر نشدیم. اما در بازی فردا شب باید متفاوت عمل کرده و تلاش کنیم از خط دفاعی یونایتد عبور کنیم.

 

یونایتد بارها در این فصل نشان داده که می تواند در دیدارهایی که عقب افتاده در دقایق پایانی پیروز شود. یونایتد تا آخرین ثانیه بسیار خطرناک ظاهر می شود و دیدار فردا شب زمانی تمام می شود که داور سوت پایان را بزند. تساوی ایتدای هفته مقابل بایرن مونیخ اعتماد به نفس ما را افزایش داد و شاید حریف خوش شانس بود که یک امتیاز گرفت."

دیدگاه‌ها