کد خبر : 1729571 | 16 دی 1399 ساعت 08:17 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی همچنان بدون باخت در خیبر (عکس)

از زمان ملحق شدن عبدالله ویسی به تیم خیبر این تیم در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور طعم تلح شکست را نچشیده است.

به گزارش "ورزش سه"، این در حالی است که این تیم در هفته های ابتدایی 2 بار در برابر حریفان شکست خورد. خیبر دیروز و در هفته هشتم بازی ها در خانه رایکا به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت. این نتیجه از آن جهت ارزشمند بود که بازی در خانه حریف برگزار می شد و از سویی رایکا در هفته های اخیر تیم تهاجمی و برنده نشان داده بود. 

 

این یک امتیاز شمار امتیازات تیم خیبر را به عدد 10 رساند. برای تیمی که با خرید امتیاز کارون اروند خرمشهر به لیگ یک برگشته شاید حضور در رده دوازدهم جدول راضی کننده باشد اما برای عبدالله ویسی نه. او در آخرین حضور در تیم های دسته اولی تیم شاهین شهرداری بوشهر را به لیگ برتر رهنمون کرد و بدون شک در خیبر خرم آباد هم به دنبال این اتفاق بزرگ است. فاصله 6 امتیاز با صدرنشین در حالی که هفته های متمادی به پایان بازی ها باقی مانده  او را به صعود امیدوار نگه داشته است. 

 

عبدالله ویسی در هفته  های اخیر به خوبی نباختن را به شاگردانش یاد داده است. حالا او می خواهد یک گام به جلوتر بردارد. بردن در برابر حریفان حتی در خانه آنها. در صورتی که این ایده اجرایی شود خیبر در هفته های آتی می تواند تبدیل به یکی از مدعیان صعود شود.

 

1559682

 

1559681

 

1559683

دیدگاه‌ها