کد: 239146907 تیر 1405 ساعت 12:0013.5K بازدید

استقلال صعود مسی‌ها را تبریک گفت

تیم فوتبال مس شهر بابک با کسب جواز حضور در لیگ برتر فوتبال ایران، فصل آینده در بالاترین سطح فوتبال کشور به میدان خواهد رفت.
استقلال صعود مسی‌ها را تبریک گفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس شهر بابک روز گذشته موفق شد با پیروزی برابر نیروی زمینی، توانست راهی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران شود.

باشگاه استقلال که پیش از این نیز صعود نساجی را تبریک گفته بود، با انتشار پیامی نوشت:

صعود تیم فوتبال مس شهر بابک به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را به مردم شریف و ورزش‌دوست شهرستان شهر بابک، استان کرمان، مدیران، اعضای کادر فنی، بازیکنان و هواداران این باشگاه تبریک می‌گوییم.

حضور نماینده‌ای جدید از استان کرمان در سطح نخست فوتبال کشور، اتفاقی ارزشمند برای توسعه و گسترش فوتبال در نقاط مختلف ایران محسوب می‌شود و می‌تواند به افزایش جذابیت و رقابت در لیگ برتر کمک کند.

باشگاه استقلال ضمن خوشامدگویی به مس شهر بابک در جمع لیگ برتری‌ها، برای این تیم در فصل پیش رو آرزوی موفقیت، سربلندی و حضوری شایسته در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را دارد.

تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود
24اشتراک گذاریگزارش خطا

زنده پیشنهادی

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...

آخرین اخبار