کد خبر : 1733292 | 05 بهمن 1399 ساعت 12:50 | 212.6K بازدید | 6 دیدگاه

از امکانات و داروهای داخلی برای درمان او استفاده شده

آخرین وضعیت مهرداد میناوند از زبان دکتر لطفی

به گفته پزشک معالج مهرداد میناوند، او شرایط بسیار امیدوار کننده تری نسبت به روزهای گذشته دارد.

آخرین وضعیت مهرداد میناوند از زبان دکتر لطفی

به گزارش "ورزش سه"، دکتر امیرحسین لطفی، رییس دپارتمان آی سی یو بیمارستان لاله که درمان مهرداد میناوند را در روزهای اخیر به صورت دقیق زیر نظر داشته، آخرین وضعیت این پیشکسوت فوتبال را بهتر از روزهای قبل عنوان کرده است. 


پزشک معالج میناوند درباره شرایط فعلی او گفت: آقای میناوند روز پنجشنبه شرایط بسیار سختی داشتند؛ به طوری که نزدیک بود او از دست بدهیم. درگیری ریوی شدید که نزدیک به صددرصد بود، وجود داشت و با آن شرایط زنده ماندنش چیزی شبیه به معجزه است. خوشبختانه با توجه به روحیه بالا و پرتلاشی که تیم پزشکی داشتند، توانستیم از داروها و امکاناتی که در کشور داریم، استفاده کنیم. حالا وضعیت تنفسی میناوند خوب است و درصد اکسیژن خون به بالای 90 درصد رسیده است. شرایط بدنی میناوند خوب و پایدار است، اما با این حال تهدید همیشه برای بیماران کرونایی وجود دارد. 


وی در واکنش به اینکه گفته می شود برای میناوند از امکانات ویژه ای استفاده شده یا دارو از خارج از کشور وارد شده، گفت: امکاناتی که برای میناوند استفاده می شود برای کل مردم قابل ارائه است. هیچ دارویی از خارج از کشور برای او وارد نشده و همه داروها از داخل کشور تامین می شود. با همین داروها درگیری ریه به شدت کاهش داشته است. 


دکتر لطفی در پایان گفت: وقتی بیماری به این حد می رسد تهدید کننده بزرگی برای حیات آدم ها هست. هدف اول ما این است که بیمار را زنده و شرایط او را پایدار نگه داریم. امیدواری به خاطر بالا رفتن درصد اکسیژن خون بسیار بیشتر است، اما ماجرای بیماری همچنان برای میناوند ادامه دارد.

دیدگاه‌ها