کد خبر : 1742938 | 21 اسفند 1399 ساعت 18:13 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

پایِ دروازه‌بان‌ها سرنوشت‌سازتر از دست!

نساجی ۰(۸)- سایپا ۰(۷)/ امید در شهر خسته

شاگردان ساکت الهامی در دیداری نفسگیر موفق شدند در ضربات پنالتی سایپا را شکست دهند.

نساجی ۰(۸)- سایپا ۰(۷)/ امید در شهر خسته

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از جذاب‌ترین مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم‌های نساجی مازندران و سایپا تهران از ساعت ۱۵:۱۵ امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف هم رفتند که حسین زمانی قضاوت این بازی را برعهده داشت.

 

سعید جلالی‌راد، مجتبی بیژن، حامد شیری، حسن نجفی، سعید بیگی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، میلاد کمندانی، حسین زامهران، کریم اسلامی و علی آل‌کثیر ترکیب ابتدایی نساجی در این دیدار را با نظر ساکت الهامی، سرمربی جدید قائم‌شهری‌ها تشکیل می‌دادند.

 

1581057

 

کوروش ملکی، عارف حاجی‌عیدی، رضا علیاری، سعید محمدفرد، کمال‌الدین نیک‌خوی، مهرداد عبدی، مهیار جباری، مهرداد حیدری، حسین کامیاب، روح‌الله سیف‌اللهی و مجید علیاری نیز بازیکنان اصلی سایپا بودند که در ترکیب این تیم مقابل نساجی حضور داشتند.

 

1581060

 

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه ۱۱ شکل گرفت که کریم اسلامی، مهاجم نساجی با فرار از سد مدافعان سایپا و کوروش ملکی موفق شد دروازه را باز کند، اما داور خطای هند این بازیکن را گرفت تا نتیجه بدون گل دنبال شود.

 

مجید علیاری، مهاجم سایپا در دقیقه ۳۱ با شوت محکم تماشایی به دنبال گلزنی بود که شوت او از بالای دروازه نساجی رد شد و در دقیقه ۳۷ نیز ارسال حسن نجفی از جناح راست زمین و ضربه سر کمندانی راهی به دروازه سایپا پیدا نکرد تا نیمه اول بدون گل خاتمه پیدا کند.

 

شاگردان ساکت الهامی در نیمه دوم هم شکل هجومی به خود گرفتند و در دقیقه ۶۵ روی پاس زمینی حسن نجفی و شوت حامد شیری دروازه سایپا را تهدید کردند که واکنش کوروش ملکی موجب شد تا توپ دفع شود.

 

پس از تساوی بدون گل دو تیم در ۹۰ دقیقه کار به وقت‌های اضافه کشید که در دقیقه ۹۳ نزدیک بود سایپا به گل اول برسد، اما پاس مجید علیاری و شوت زمینی رضا جعفری را جلالی‌راد راهی کرنر کرد.

 

در دقیقه ۱۱۳ رضا جعفری باز هم موقعیت خطرناکی خلق کرد که این بار هم شوت او توسط دروازه‌بان نساجی دفع شد و دو دقیقه پس از آن هم شوت فنی رضا دهقانی از پشت محوطه جریمه را کوروش ملکی اجازه نداد تبدیل به گل شود تا بازی به ضربات پنالتی برود.

 

در ضربات پنالتی هم بازی پاپایای دنبال شد و هر تیم ۱۱ پنالتی زدند که در نهایت نساجی موفق شد با برتری ۸ بر ۷ مقابل سایپا موفق شد به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه پیدا کند.

 

1581058

 

حامد شیری، حسن نجفی، سجاد آقایی، سعید بیگی، علی داوران، علی زارعی، رضا دهقانی و سعید جلالی‌راد نفراتی بودند که موفق شدند هشت گل نساجی در ضربات پنالتی را بزنند و علی آل‌کثیر، اکبر صادقی و مجتبی بیژن نیز پنالتی‌های خود را به بدترین شکل هدر دادند.

 

مهرداد عبدی، حسین ماهینی، مجید علیاری، کمال‌الدین نیک‌خوی، مهیار جباری، امیرعلی صادقی و رضا علیاری هم ۷ بازیکن سایپا بودند که در ضربات پنالتی موفق بودند و گلزنی کردند، اما محمدصادق بارانی، حسین مالکی، رضا جعفری و کوروش ملکی(دروازه‌بان) پنالتی‌های خود را خراب کردند تا نساجی نخستین بازی خود با هدایت الهامی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها