کد خبر : 1744799 | 30 اسفند 1399 ساعت 12:20 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکرات PSG برای ستاره فرانسوی آغاز شد

لئوناردو، مدیر ورزشی PSG با مینو رایولا در مورد پل پوگبا،هافبک منچستریونایتد تماس گرفته است.

مذاکرات PSG برای ستاره فرانسوی آغاز شد

به گزارش "ورزش سه"، تنها 18 ماه از قرارداد پل پوگبا با منچستریونایتد باقی مانده و علی رغم ادعای شایعات در مورد توافق جدید و احتمال تمدید قرارداد، وضعیت این ستاره فرانسوی در اولدترافورد تغییری نکرده است. امروز فوت مرکاتو مدعی شد لئوناردو برای انجام مذاکرات اولیه با مینو رایولا تماس گرفته و البته خود پل پوگبا نیز علاقمند به انتقال به پایتخت فرانسه است.

 

1578643

 

در ماه دسامبر مینو رایولا در مورد آخرین وضعیت پل پوگبا گفت: "قرارداد این بازیکن در تابستان سال 2022 تمام می شود، اما من فکر می کنم بهترین راه حل برای هر دو طرف فروش پوگبا در پنجره نقل و انتقالات بعدی است. در غیر این صورت ممکن است یونایتد به رایکان پوگبا را از دست بدهد، زیرا در حال حاضر او تمایلی به تمدید قرارداد ندارد."

 

البته پیش از شیوع ویروس کرونا تیم هایی چون رئال مادرید و یوونتوس نیز علاقه زیادی به جذب پل پوگبا داشتند، اما شرایط دشوار مالی در این مقطع باعث عقب نشینی این دو باشگاه شده است. پل پوگبا در چهار سال اخیر و در دوران بازگشت به اولدترافورد قادر به کسب موفقیت های بزرگ نبوده و البته بسیاری از مسابقات یونایتد را نیز به علت مصدومیت از دست داده است. با توجه به اینکه در تابستان پیش رو تنها یک سال از قرارداد پل پوگبا با یونایتد باقی می ماند، بعید است این باشگاه قادر به طلب کردن رقم هنگفتی از پاری سن ژرمن باشد.

دیدگاه‌ها