کد خبر : 1746737 | 14 فروردين 1400 ساعت 17:57 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

شوک آسمان تبریز به مسی ها

توفان در یادگار؛ باد همه چیز را برد (عکس)

بارش ناگهانی تگرگ در کنار وزش طوفان شدید در دقایق میانی نیمه اول بازی تراکتور و مس، تیم میهمان را شوکه کرد.

توفان در یادگار؛ باد همه چیز را برد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم های تراکتور و مس رفسنجان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند. این دیدار در حالی آغاز شد که هوای امروز تبریز ابری بود اما مثل روزهای گذشته بارشی را شاهد نبودیم.

 

1586882

 

موقعیت جغرافیایی ورزشگاه یادگار امام که بین دو کوه واقع شده و البته هوای غیرقابل پیش بینی شهر تبریز، در میانه های نیمه اول، تیم میهمان را شوکه کرد. در دقیقه 20 بازی، تگرگ شدیدی در ورزشگاه شروع به باریدن کرد که برای مسی ها بسیار عجیب بود و دقایقی در بازی آنها اختلال ایجاد شد.

 

1586883

 

در ادامه با بند آمدن تگرگ، باران شدیدی شروع به باریدن کرد. در کنار باران، شاهد وزیدن باد شدیدی نیز هستیم که باعث تخریب کامل سکوهای تبلیغاتی کنار زمین شد. این طوفان به حدی شدید است که بنرهای تبلیغاتی را کنده و به داخل زمین فرستاد. این موضوع باعث شد تا داور در دقیقه 38، بازی را برای یک دقیقه متوقف کند تا کارگران کنار زمین، بنرها را به بیرون انتقال دهند.

 

1586884

 

بازی دو تیم در حالی در انجام است که وزش باد ادامه دارد و تاثیر آن را کاملا روی بازی دو تیم مشاهده می کنیم. بازیکنان دو تیم در شرایطی در داخل زمین در حال انجام بازی هستند که نیمکت نشینان و حاضرین در کنار زمین، با لباس های گرم و کلاه خود را پوشانده اند.

دیدگاه‌ها